En helpt dat?Acire schreef:Stress... ja dat ervaar ik zeker. Hoe ik daarmee omga: ik zie het als een stukje wantrouwen tegenover God. Dus ga ik bidden;)
Moderator: Moderafo's
Jannoek schreef:de laatste paar weken ben ik heel gestresst... normaal heb ik daar echt nooit last van en laat ik alles op 't laatste aankomen en blijf ik er nog rustig onder. Ik weet nu dat ik gewoon meer moet doen dan eigenlijk kan. 200 uur in 168 uur proppen zeg maar. Als ik dan ff een kwartiertje onder de zonnebank ga ben ik weer helemaal ontspannen.....
tinos schreef:Jannoek schreef:de laatste paar weken ben ik heel gestresst... normaal heb ik daar echt nooit last van en laat ik alles op 't laatste aankomen en blijf ik er nog rustig onder. Ik weet nu dat ik gewoon meer moet doen dan eigenlijk kan. 200 uur in 168 uur proppen zeg maar. Als ik dan ff een kwartiertje onder de zonnebank ga ben ik weer helemaal ontspannen.....
ik dacht al: wat ben jij bruin
schwesterchen schreef:Ik ben heel vaak gestresst
van de week was ik zelfs zo gestresst dat ik niet kon slapendit heb ik gelukkig nog nooit eerder gehad. Wel ben ik eigenlijk al jaren vaak gestresst.
![]()
P.s. een goed boekje vind ik 'Als je echt de stress te lijf wilt gaan, dan...' van de Internationale Bijbelbond.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 24 gasten