Moderator: Moderafo's
JialiKelly schreef:Ik heb verder geen relationele ervaring, maar als ik van mijn vriend niet met andere jongens uit mocht gaan dan was het snel uit
JialiKelly schreef:Nee sorry, ik wacht niet tot ik een relatie heb voor ik hier post![]()
Ik weet gewoon dat ik erg aan mijn vrijheid gehecht ben. En ik vind het sowieso onzin dat je opeens niet meer weg 'mag' met mensen waar je eerst wél mee wegging. De situatie verandert toch niet? Je voelt toch nog steeds niets voor elkaar? Anders had je wel een relatie met één van die vrienden begonnen.
Dippie schreef:JialiKelly schreef:Ik heb verder geen relationele ervaring, maar als ik van mijn vriend niet met andere jongens uit mocht gaan dan was het snel uit
Iedereen zijn eigen mening...
Maar kdenk dat je beter over zoiets een mening kan geven, als je kan spreken uit ervaring. Want kweet zeker dat je dan heel veel dingen van een andere kant bekijkt. Misschien denk je dan nog net zo, maar misschien veranderd dat wel...
DesertRose schreef:En dat kan denkik zelfs veranderen als je een andere relatie hebt. verschild per persoon per situatie.
Smurffie schreef:Stel je hebt bijv. een jaar verkering, je hebt al je vrienden laten vallen, omdat je partner niet wilde dat je omgang met hen had. En dan gaat het uit. Waar ben je dan? Nergens meer. Je vrienden hebben het waarschijnlijk helemaal gehad met je. En terecht.
Persoonlijk zeg ik dan: Doe in elk geval moeite om elkaars vrienden te leren kennen. En doe gezellig een avondje (nachtje) Scheveningen met zn allen ofzo
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten