Moderator: Moderafo's
Marnix schreef:Het Amerikaanse rijk...
Optimatus schreef:Marnix schreef:Het Amerikaanse rijk...
En China, het Goeptarijk, het Rijk van de Groot-Mogol, Timoer-Lenk, Sassindenrijk, Arabische Rijk, Parthische Rijk, Rijk van Djengis-Khan, Inca-Rijk, Aztekenrijk, Marokkaanse Rijk, Rijk van Shaka-Zulu, Malirijk en ga zo maar door.
Kortom, al die complottheorieën hebben geen enkele basis. Weg met die rotzooi.
caballero schreef:al met al zou ik geen chip laten implanteren als indentificatie of als betaalmiddel of hoe dan ook
Optimatus schreef:caballero schreef:al met al zou ik geen chip laten implanteren als indentificatie of als betaalmiddel of hoe dan ook
Ik vind dat alle complotfetishisten en TBS'ers een chip moeten krijgen ter identificatie.
een tv is 3d...over het sprekende beeld. In de grondtekst (grieks) staat voor het woordje beeld "eicoon", wat wij kennen als icoon. Een icoon is een twee-dimensionaal beeld, een AFBEELDING. En dan sprekend, dan staat er in de grondtekst een woord dat doelt op gearticuleerde klanken.
volgens de laatste uitzending van ComplotFM inderdaad...amigo schreef:Optimatus schreef:caballero schreef:al met al zou ik geen chip laten implanteren als indentificatie of als betaalmiddel of hoe dan ook
Ik vind dat alle complotfetishisten en TBS'ers een chip moeten krijgen ter identificatie.
Ja dat vindt ik ook, maar er zijn plannen dat mensen een chip krijgen. In een amerikaans land zijn ze al proeven aan het doen.
Raido schreef:volgens de laatste uitzending van ComplotFM inderdaad...amigo schreef:Optimatus schreef:caballero schreef:al met al zou ik geen chip laten implanteren als indentificatie of als betaalmiddel of hoe dan ook
Ja dat vindt ik ook, maar er zijn plannen dat mensen een chip krijgen. In een amerikaans land zijn ze al proeven aan het doen.
amigo schreef:Raido schreef:volgens de laatste uitzending van ComplotFM inderdaad...amigo schreef:Optimatus schreef:caballero schreef:al met al zou ik geen chip laten implanteren als indentificatie of als betaalmiddel of hoe dan ook
Maar raido als je een chip in je voorhoofd moet he? en je weet in je achterhoofd van het teken van het beest op je voorhoofd wat doe je dan??
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten