Moderator: Moderafo's
Ikke21 schreef:Mijn vraag is eigenlijk, wie er allemaal al belijdenis hebben gedaan, hoe oud je was en waarom je nou eigenlijk belijdenis gedaan hebt.....je hoort zoveel verschillende meningen daarover, dus ik was nieuwsgierig waarom jullie belijdenis hebben gedaan!!
Kaw schreef:FF een zijvraag. Wat doe je met een vriendin die graag belijdenis van haar geloof wil doen, maar in een kerk zit waar vooral een belijdenis van de leer wordt afgelegt. Bovendien hangt er dan een sfeer en zo voelt ze dat ook, dat je dan ook voor de kerk kiest om daar te blijven. Nu is het zo dat we uit 2 verschillende kerken komen en dat het voor ons nog te vroeg is om voor een bepaalde kerk te kiezen. Ze durft daarom nu dus geen belijdenis te doen.
Hoe komen we uit deze kringgedachte en tot een oplossing? Want ik wil ook graag dat ze belijdenis doet.
paprikameisje2 schreef:Lalage schreef:paprikameisje2 schreef:ik ehb het nog neit gedaan en doe het ovorlopig ook niet.
Leg eens uit? Of heb je daar geen zin in.
zou een aardse keuze goed zijn voor de mesn?? dan vloek ik ook nog. Ik ben er mij heel bewust van dat ik leef als een heiden, maar het wil niet veranderen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten