Acire schreef:Humzz.. interessante vraag. Is een mening niet gewoon goed zolang hij Bijbels is??
interessante vraag, maar daar los je weinig mee op, zolang er geen eenduidigheid is over wat nu Bijbels is.
Moderator: Moderafo's
Acire schreef:Humzz.. interessante vraag. Is een mening niet gewoon goed zolang hij Bijbels is??
Napoleon schreef:toch zijn er meningen die ik niet altijd aanvaardbaar vind. even extreem voorbeeld, als iemand hier zegt: "Hamas, alle joden aan het gas", kan dat zijn mening zijn, maar dat betekent niet dat het geaccepteerd kan worden. wat TK hier bedoelt is, denk ik, dat een mening ook schoppend kan zijn, gewoon, door respectloos te zijn. de quote wijst er op, dat als iets een mening is, het geen schoppen meer kan zijn, en dat lijkt mij een beetje sterk.
joris schreef:debatteren vind ik echt het stomste wat er is . Je kan toch gewoon met elkaar praten. MEnsen die gaan discusieren trekken gelijk een discussie hoofd en gebruiken discussietaal. Afschuwelijk en idioot.
dan heb ik waarschijnlijk wel een redelijk discussiehoofd. Is het niet joris?joris schreef:Wat is eigenlijk een discussiehoofd (heb ik nog nooit gezien) en discussietaal??? Ik ken wel schuttingtaal ed maar discussietaal.......?!!!
let maar eens op het verschil in taal en klankkleur van dezelfde mesnen in REligieus en in SLOWCHat.
Maarten schreef:dan heb ik waarschijnlijk wel een redelijk discussiehoofd. Is het niet joris?joris schreef:Wat is eigenlijk een discussiehoofd (heb ik nog nooit gezien) en discussietaal??? Ik ken wel schuttingtaal ed maar discussietaal.......?!!!
let maar eens op het verschil in taal en klankkleur van dezelfde mesnen in REligieus en in SLOWCHat.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 15 gasten