Israel heeft Hamas de oorlog verklaart, na de aanslag gisteren in de Jaffastraat in Jeruzalem city.
Is dat nu olie op het vuur gooien of een slimme politieke zet?
Moderator: Moderafo's
kurtyo schreef:Israel verziekt de boel: het ging beter, even niets aan de hand: wat doet israel? pangpangboemboem.... En dat is al meer gebeurt... jammer...
Wat ik ook niet begrijp is, het is het uitverkoren land/volk van God en dan is juist daar zoveel haat en nijd!!
Inspector Morse schreef:Israël is niet het uitverkoren volk, dat is een grote vergissing. Ze hebben zich misschien wel uitverkoren gevoeld door hun geloofservaringen maar dat is nog wat anders dan dat zijn werkelijk en rechtstreeks uitverkoren waren door God. Uitverkorenen voelen zich altijd wel wat beter dan anderen waardoor er veel ellende ontstaat.
Wat ik ook niet begrijp is, het is het uitverkoren land/volk van God en dan is juist daar zoveel haat en nijd!!
Inspector Morse schreef:Wat ik ook niet begrijp is, het is het uitverkoren land/volk van God en dan is juist daar zoveel haat en nijd!!
Israël is niet het uitverkoren volk, dat is een grote vergissing. Ze hebben zich misschien wel uitverkoren gevoeld door hun geloofservaringen maar dat is nog wat anders dan dat zijn werkelijk en rechtstreeks uitverkoren waren door God. Uitverkorenen voelen zich altijd wel wat beter dan anderen waardoor er veel ellende ontstaat.
Inspector Morse schreef:Wat ik ook niet begrijp is, het is het uitverkoren land/volk van God en dan is juist daar zoveel haat en nijd!!
Israël is niet het uitverkoren volk, dat is een grote vergissing. Ze hebben zich misschien wel uitverkoren gevoeld door hun geloofservaringen maar dat is nog wat anders dan dat zijn werkelijk en rechtstreeks uitverkoren waren door God. Uitverkorenen voelen zich altijd wel wat beter dan anderen waardoor er veel ellende ontstaat.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 11 gasten