Moderator: Moderafo's
Lalage schreef:Ik heb zo'n beetje een nieuwe mening ontwikkeld: Ik geloof dat de originele bijbel het woord van God is, dus het Hebreeuws en het Grieks. Maar het is af en toe belabberd vertaald :-S
Carl schreef:Lalage schreef:Ik heb zo'n beetje een nieuwe mening ontwikkeld: Ik geloof dat de originele bijbel het woord van God is, dus het Hebreeuws en het Grieks. Maar het is af en toe belabberd vertaald :-S
houdt dat in dat jij nu ook hebreeuws en grieks gaat leren?
Raido schreef:Trouwens... ik weet niet hoe ik het moet zeggen, maarre is het de bedoeling dat er nu een wildgroei onstaat in Algemeen? omdat een aantal personen niet mag posten in de rest van Religie?
Cisca schreef:'k Heb gezien, dat er in de Religiefora weer iets verandert is, het forum Algemeen is nu ook opgenomen in het gesloten deel, en er is een Open forum bijgekomen, allemaal leuk en aardig, maar, het lijkt me niet juist, dat topic's, die eerst in Algemeen (open) gestart zijn, nu verplaatst zijn naar het gesloten deel, zo worden er mensen halverwege een discussie uitgegooid.
*ergert zich groen en geel, dat komt maar heel weinig voor*
Je bedoeld, ik wil graag dat salty kan reageren op mijn topicYael schreef:ja ik heb de verandering ook gezien en gezien dat mijn topic verplaatst is en dat wil ik juist niet ik vind het prettig als iedereen de mogelijkheid heeft om te reageren ook degene die niet kunnen/willen instemmen met de regels. die meningen zijn ook waardevol vind ik.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten