Forum Om Sions wil gesloten

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liza
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor liza » 26 sep 2005 12:58

refo schreef:Als je klikt op 'vandaag gepost' bij OSW, zie je dat het nergens meer over gaat. Althans, vergeleken met voorheen.

Maar dat vind ik al een poos. Zullen wij een nieuw forum openen Refo? hihihihiihi Geintje!!!
Van het concert des levens
krijgt niemand een program.

Bezoek mijn weblog eens!!!!! http://lizaslife.web-log.nl

elbert
Moderator

Berichtdoor elbert » 26 sep 2005 13:15

Bij de weg: er zijn wat offtopic posts verwijderd hier. Het is niet de bedoeling om eventuele individuele belevenissen op een ander forum (in dit geval OSW) hier te bespreken, maar de tijdelijke sluiting van het OSW forum. Aangezien dit forum weer geopend is met nieuwe voorwaarden, zit er denk ik voor degenen die daar vroeger lid waren, niets anders op dan te besluiten of ze zich daar weer aanmelden of niet.
Wat mij betreft kan dit topic dan ook dicht, maar dit laat ik verder over aan de moderator van dit betreffende subforum.
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)

Kaw
Majoor
Majoor

Berichtdoor Kaw » 26 sep 2005 18:15

Ik kan nog niet posten... :J

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 26 sep 2005 21:38

Kaw schreef:Ik kan nog niet posten... :J

:?:

ik wel. :mrgreen:

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 26 sep 2005 22:00

Ik krijg toch het idee dat het steeds meer offtopic zal gaan hier. Tot iemand met zwaarwegende argumenten komt om het topic open te houden sluit ik het topic.

Oh ja, voor de latere lezers ;-) Dit topic uiteraard ook gesloten omdat het OSW forum weer open is.

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 01 okt 2005 00:41

Ik open dit toch maar weer even want er zal ongetwijfeld een nieuw topic komen over de sluiting van het forum van OSW.

Ik lees op de site:

AFSCHEID Beste forumleden en meelezers van het OSW forum.. Na bijna 5 jaar OSW forum vinden we het tijd om te stoppen.. Wij hebben de laatste 4,5 jaar met veel plezier gewerkt aan dit forum echter het laatste half jaar was het meer een last dan een lust geworden. Naast dat we een stipt beleid voerde mbt de doelgroep, hadden we de laatste tijd steeds meer last van personen die onnodige opmerkingen over kerkverbanden en predikanten maakten. Dit leverde ons regelmatig commentaar op vanuit de forumlezers maar ook vanuit de meelezers en een enkele keer ook van een aantal predikanten.. Hierdoor is het voor ons niet langer mogelijk om een forum als OSW open te houden. We hebben vorige week het forum al gesloten maar op veler verzoek het forum tijdelijk opengezet zodat interne berichten alsnog beantwoord konden worden en bepaalde topics nog gekopieerd. We bedanken de (oud) osw teamleden voor hun inzet om het osw forum te beheren. We bedanken iedereen die op een of andere manier bijgedragen heeft om het OSW forum te maken wat het is tot zelfs een record aantal bezoekers de afgelopen maand van ruim 43.000. Het gaat alle bekende, vrienden die we op gedaan hebben via het forum goed en wensen u/jullie s’Heeren zegen toe, J. de Pater (Jelle) C. de Pater (Admin) Email : info@omsionswil.nl

Gian
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Gian » 01 okt 2005 07:38

henkie schreef:We hebben vorige week het forum al gesloten maar op veler verzoek het forum tijdelijk opengezet zodat interne berichten alsnog beantwoord konden worden en bepaalde topics nog gekopieerd.

Wist nergens van.
Bot om zonder enige aankondiging het sociale hoekje van velen uit de lucht te halen, als je beleid faalt.
Ik begrijp hier helemaal niks van.

Kaw
Majoor
Majoor

Berichtdoor Kaw » 01 okt 2005 08:53

OSW wordt voortgezet. Nadere informatie volgt aan het eind van de dag.

Uw correspondent met altijd het laatste nieuws in het forum en daarbuiten. :mrgreen:

ndonselaar
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor ndonselaar » 01 okt 2005 08:56

Kaw schreef:OSW wordt voortgezet. Nadere informatie volgt aan het eind van de dag.

Uw correspondent met altijd het laatste nieuws in het forum en daarbuiten. :mrgreen:

Ik had je naam al horen noemen Wybren?

adrianus
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor adrianus » 01 okt 2005 09:52

Het is te hopen dat degenen die het forum willen voortzetten zich goed realiseren dat de problemen waar OSW mee kampte ook voor hen op de loer liggen, omdat kritiek op de schriftuurlijk-bevindelijke prediking, in allerlei toonaarden, een voortwoekerend fenomeen is.

Het stellen en handhaven van duidelijk getrokken grenzen, die wat mij betreft niet ruimer zijn dan die op OSW, is daarbij cruciaal. Ik wens de initiatiefnemers in dit verband veel wijsheid en voorzichtigheid toe.

Adrianus (ex-OSW en nu ook gelijk ex-refoweb)

Airke
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Airke » 01 okt 2005 09:53

Gian schreef:
henkie schreef:We hebben vorige week het forum al gesloten maar op veler verzoek het forum tijdelijk opengezet zodat interne berichten alsnog beantwoord konden worden en bepaalde topics nog gekopieerd.

Wist nergens van.
Bot om zonder enige aankondiging het sociale hoekje van velen uit de lucht te halen, als je beleid faalt.
Ik begrijp hier helemaal niks van.

Tijdelijk. Dat hebben ze inderdaad niet zo gecommuniceerd.

Maar vandaar dus waarschijnlijk dat ze iedereen die dat wilde zonder kritiek weer binnenlieten...

refo
Mineur
Mineur

Berichtdoor refo » 01 okt 2005 10:03

adrianus schreef:Het is te hopen dat degenen die het forum willen voortzetten zich goed realiseren dat de problemen waar OSW mee kampte ook voor hen op de loer liggen, omdat kritiek op de schriftuurlijk-bevindelijke prediking, in allerlei toonaarden, een voortwoekerend fenomeen is.

Het stellen en handhaven van duidelijk getrokken grenzen, die wat mij betreft niet ruimer zijn dan die op OSW, is daarbij cruciaal. Ik wens de initiatiefnemers in dit verband veel wijsheid en voorzichtigheid toe.

Ex-OSW?

Gian
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Gian » 01 okt 2005 10:07

adrianus schreef:, omdat kritiek op de schriftuurlijk-bevindelijke prediking, in allerlei toonaarden, een voortwoekerend fenomeen is.

Beetje overtrokken.

Aldus een op OSW geblockte 'Adrianus'.

parsifal
Majoor
Majoor

Berichtdoor parsifal » 01 okt 2005 10:18

ben ik nou alsnog mijn homepage kwijt? Ik had niet verwacht dat het alsnog zo snel dicht zou gaan. Kaw als jullie wat gaan overnemen zorg dan ook voor de homepages :)
"Then he isn't safe?" said Lucy.
[...] "Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."

refo
Mineur
Mineur

Berichtdoor refo » 01 okt 2005 10:28

Gian schreef:
adrianus schreef:, omdat kritiek op de schriftuurlijk-bevindelijke prediking, in allerlei toonaarden, een voortwoekerend fenomeen is.

Beetje overtrokken.

Aldus een op OSW geblockte 'Adrianus'.

De A's en O's bedoelen het goed, maar ze helpen hun beste vrienden tot wanhoop.

Terug naar “Archief”