refo schreef:Als je klikt op 'vandaag gepost' bij OSW, zie je dat het nergens meer over gaat. Althans, vergeleken met voorheen.
Maar dat vind ik al een poos. Zullen wij een nieuw forum openen Refo? hihihihiihi Geintje!!!
Moderator: Moderafo's
refo schreef:Als je klikt op 'vandaag gepost' bij OSW, zie je dat het nergens meer over gaat. Althans, vergeleken met voorheen.
henkie schreef:We hebben vorige week het forum al gesloten maar op veler verzoek het forum tijdelijk opengezet zodat interne berichten alsnog beantwoord konden worden en bepaalde topics nog gekopieerd.
Gian schreef:henkie schreef:We hebben vorige week het forum al gesloten maar op veler verzoek het forum tijdelijk opengezet zodat interne berichten alsnog beantwoord konden worden en bepaalde topics nog gekopieerd.
Wist nergens van.
Bot om zonder enige aankondiging het sociale hoekje van velen uit de lucht te halen, als je beleid faalt.
Ik begrijp hier helemaal niks van.
adrianus schreef:Het is te hopen dat degenen die het forum willen voortzetten zich goed realiseren dat de problemen waar OSW mee kampte ook voor hen op de loer liggen, omdat kritiek op de schriftuurlijk-bevindelijke prediking, in allerlei toonaarden, een voortwoekerend fenomeen is.
Het stellen en handhaven van duidelijk getrokken grenzen, die wat mij betreft niet ruimer zijn dan die op OSW, is daarbij cruciaal. Ik wens de initiatiefnemers in dit verband veel wijsheid en voorzichtigheid toe.
Adrianus (ex-OSW en nu ook gelijk ex-refoweb)
Gian schreef:adrianus schreef:, omdat kritiek op de schriftuurlijk-bevindelijke prediking, in allerlei toonaarden, een voortwoekerend fenomeen is.
Beetje overtrokken.Adrianus (ex-OSW en nu ook gelijk ex-refoweb)
Aldus een op OSW geblockte 'Adrianus'.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten