Moderator: Moderafo's
Misschien is het handig om deze topic opslot te doen?
Vindt het zelf persoonlijk niet echt prettig zo'n discussie over een ander forum te houden.
Ik hoop dan ook dat de OSW mods daar in hun toelatingsbeleid rekening mee houden, want een forum waarin men het voor 99% met elkaar eens is, loopt de kans om enkel te discussieren over het ene procent waarover nog blijkbaar discussie mogelijk is.
liza schreef:Ik voel me wat betreft het geloof meer thuis op OSW dan hier. Ik zal niet zo heel snel posten bij geloofszaken hier, maar wie weet.
Cicero schreef:Ik heb wel begrip voor het OSW-beleid. In sommige discussies lopen meningen vaak zover uiteen, dat er never een uitkomst bereikt wordt. Dat is op zich niet erg - een gedachtewisseling tussen andersdenkenden kan ook heel interessant zijn - maar het doet de identiteit van het forum verbleken.
Overigens ben ik door de selectie. Yes.
liza schreef:Je denkt toch niet dat het straks in de hemel het er zo aan toe gaat?
kurtyo schreef:
Haha, OSW, daar ben ik ooit nog eens vanaf gekickt!
eppie schreef:kurtyo schreef:
Wees daar maar trots op! Overigens ik als 'doorgewinterde' RTP'er, OSW'er en Refowebber [iets minder doorgewinterd bij de laatste] voel me nog steeds niet echt thuis op de laatste. Hier wordt op allerlei fora [het zijn er ook zo onoverzichtelijk veel] van alles door elkaar gekraaid, met name bij de geloofstopic's zit ik met m'n oren te flappperen [en die zijn groot hoor!] Dan denk ik REFOweb? Hoe zijn soms de moderatorregels hier.
eppie schreef:kurtyo schreef:
Wees daar maar trots op! Overigens ik als 'doorgewinterde' RTP'er, OSW'er en Refowebber [iets minder doorgewinterd bij de laatste] voel me nog steeds niet echt thuis op de laatste. Hier wordt op allerlei fora [het zijn er ook zo onoverzichtelijk veel] van alles door elkaar gekraaid, met name bij de geloofstopic's zit ik met m'n oren te flappperen [en die zijn groot hoor!] Dan denk ik REFOweb? Hoe zijn soms de moderatorregels hier.
kurtyo schreef:eppie schreef:kurtyo schreef:
Ten eerste is er het een en ander veranderd waardoor je dissidenten (zoals mijn persoon) niet meer bij gelooftopics 'blasfemisch' bezig zult zien... En ik ben er niet trots op, ik vond het zelfs erg triest maar achteraf vooral ook lachwekkend... De reden: ik discussieerde over muziek, en mijn mening zal niet reformatorisch genoeg geweest zijn vrees ik..
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 11 gasten