essieee schreef:trijntjejohanna schreef:kben tot nu toe 15 aangekomen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar een pond of 7 is er bijna af toch..dan ook nog kilo's water enzo.......komt goed!
kben er inmiddels 17 kwijt...

Moderator: Moderafo's
Serieuse opmerking: Misschien heb je er wel eens voor gebeden?mw schreef:ik lijn niet, maar toch ben ik het laatste half jaar ongeveer 10 kilo afgevallen
Aan de ene kant wel lekker omdat ik graag een aantal kilo's kwijt wilden, maar aan de andere kant beangstigd het mij wel, want ik doe er totaal niets voor, erger nog ik snoep juist meer. Daarom vraag ik me af hoe het kan! Maar goed, nu ben ik wel op het gewicht dat ik wilde zijn, en zolang ik niet meer afval vind ik het wel best.
Maar ik zou niet snel gaan lijnen, en als ik het zou doen dan wel onder een goede begeleiding!!
André schreef:Serieuse opmerking: Misschien heb je er wel eens voor gebeden?mw schreef:ik lijn niet, maar toch ben ik het laatste half jaar ongeveer 10 kilo afgevallen
Aan de ene kant wel lekker omdat ik graag een aantal kilo's kwijt wilden, maar aan de andere kant beangstigd het mij wel, want ik doe er totaal niets voor, erger nog ik snoep juist meer. Daarom vraag ik me af hoe het kan! Maar goed, nu ben ik wel op het gewicht dat ik wilde zijn, en zolang ik niet meer afval vind ik het wel best.
Maar ik zou niet snel gaan lijnen, en als ik het zou doen dan wel onder een goede begeleiding!!
verpleeg24 schreef:vraag: Lijnen jullie voor jezelf of voor een ander?
Ehm, maandelijkse proleempjes misschien? Rond die tijd schommelt het bij mij ook wel met vijf kilo meer of minder dan m'n normale gewicht. En ik heb ook geen idee waar die kilo's dan zitten.. maar ik heb er verder geen last van hoor.paprikameisje2 schreef:ik heb heel wisselend gewicht. Vorige week gewogen en ik weeg deze week 5 kg zwaarder dan vorige week. Ik kan niet zien waar het zit, die kilo's dan, en draag ok dezelfde kledeing!!! ra ra hoe kan dat??
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten