Moderator: Moderafo's
Napoleon schreef:ff mijn spaarpot plunderenHelp de SGP de winter door...
ik weet nog steeds niet wat ik er van moet vinden, ik weet alleen dat al die mensen die roepen "ik wil niet dat mijn belastinggeld naar de SGP gaat" geen punt hebben. ik wil nl. wel dat mijn belastinggeld daarheen gaat. nou, dan gaat er toch een deel van het belastinggeld heen? ws. krijgt een grotere partij meer subsidie, dus gaan we er voor het gemak maar van uit dat het lidmaatschap een evenredige afspiegeling is van de wens waar het belastinggeld heengaat.
caprice schreef:Dus mijn belastingcenten gaan nu naar bijv. de D'66 i.p.v. de SGP ?![]()
Dit is het begin van de openbare christenvervolging in Nederland.
Napoleon schreef:hm, als dit al te maken heeft met christenvervolging, is het zeker niet het begin.
johannes1 schreef:je hebt het nu over 2 verschillende groepen, mrsokkie. je hebt het over een groepering die andere mensen het licht niet in de ogen gunt en een politieke partij die zegt dat de taak van de vrouw niet in de politiek ligt. dit is een afbraak van democratie, van de vrijheid van meningsuiting. de SGP word iets opgelegd waar ze op tegen is en daarom is het stop zetten van subsidies niet rechtvaardig. het word een ander verhaal als de SGP andere mensen het licht in de ogen niet gunt
caprice schreef:Napoleon schreef:hm, als dit al te maken heeft met christenvervolging, is het zeker niet het begin.
Het gaat om het principe. Er worden steeds meer beperkingen opgelegd, en het van God losgeslagen heidendom gaat steeds bruter tekeer om alles wat ook maar aan God en godsdienst herinnert uit te bannen. Alles kan en mag, en we zijn o zo tolerant. Kindermoord, waarbij de kindermoord van Bethlehem niets bij vergeleken is, en waar met het vergoten bloed de Noordzee roodgekleurd kan worden, oude mensen om het leven brengen, samenhokken, mensen van hetzelfde geslacht aan elkaar verbinden door de instelling van het huwelijk, wat de Heere gaf om man en vrouw aan elkaar te verbinden.
'O ja, en er is ook nog ene christelijke partij. Ook nog even wegwerken, en we hebben het rijk alleen.'
Gods heilige wet wordt vertrapt, verbroken en verbrijzeld.
Het zwaard van Gods oordeel zal Nederland treffen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten