Moderator: Moderafo's
Cybercurse schreef:Hoe kan je nou zeggen dat is een zeer goede zaak? Dat is het helemaal niet een goede zaak!!! Ik hoop dat er het volgende kabinet wel een allochtoon minister wordt. Maar ja eerlijk is eerlijk hij moet er wel de kwaliteiten voor hebben.
Omdat we hier (ondanks alles) nog steeds in Nederland wonen!
kurtyo schreef:Allochtonen hebben net zo veel recht om minister te worden dan autochtonen. Het zijn namelijk Nederlanders. Hoe jammer je het ook vind cybergeval. Als er 1 gekozen word, moet hij er in komen. En nu niet, even geen geschikte zeker? Maar zo ja, dan mag hij/zij er van mij direct in!
hijwel schreef:Cor schreef:Waarom moeten er nu weer allechtonen in het kabinet?
Eerst de vrouwen en nu de allechtonnen, zucht![]()
![]()
De intergratie is toch al mislukt, waarom zou je, je daar nu nog voor inspannen
Fout!!! heel graag zelfs allochtonen en vrouwen in de politiek maar ze moeten we de juiste talenten hebben!
ff tussen haakjes
( Waarom denk jij dat de intergrtie minslukt is?)
ik ken allochtonen die heel goed werk verrichten in nederland!
kurtyo schreef:Ja maar Cor, je kunt niet alleen de allochtonen daar de schuld van geven. Integratie moet van twee kanten komen. Ook van Nederlandse zijde dus!!!
Napoleon schreef:kurtyo schreef:Ja maar Cor, je kunt niet alleen de allochtonen daar de schuld van geven. Integratie moet van twee kanten komen. Ook van Nederlandse zijde dus!!!
hm... voorbeeld, weekje geleden. klein marrokaantje (jaar of 10) rijdt tegen een vrouw aan die stilstaat met haar fiets. ventje gaat helemaal over de rooie en bedreigt haar met de dood en elke enge ziekte die je maar kunt verzinnen. in dat geval denk ik dat het weinig met integratie te maken heeft, dat hoef je in marokko ook niet te flikken, maar is er een heel ander probleem. we zouden eens wat minder aan integratie moeten doen, en een stuk harder opstellen, misschien werkt dat. de huidige manier heeft helaas al aangetoond niet te werken.
hijwel schreef:Napoleon schreef:kurtyo schreef:Ja maar Cor, je kunt niet alleen de allochtonen daar de schuld van geven. Integratie moet van twee kanten komen. Ook van Nederlandse zijde dus!!!
hm... voorbeeld, weekje geleden. klein marrokaantje (jaar of 10) rijdt tegen een vrouw aan die stilstaat met haar fiets. ventje gaat helemaal over de rooie en bedreigt haar met de dood en elke enge ziekte die je maar kunt verzinnen. in dat geval denk ik dat het weinig met integratie te maken heeft, dat hoef je in marokko ook niet te flikken, maar is er een heel ander probleem. we zouden eens wat minder aan integratie moeten doen, en een stuk harder opstellen, misschien werkt dat. de huidige manier heeft helaas al aangetoond niet te werken.
Die mensen moet je hier thuis laten voelen... deel uit laten maken van de samenleving.
DGRA schreef:Er komen in het nieuwe kabinet geen allochtone bewindslieden. Een gemiste kans voor de integratie van allochtonen in onze samenleving? Is het niet nodig? Wat is jullie mening hierover???![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten