Nee hoor, je hoeft toch niet helemaal te vertellen wat jij daar bespreekt, ik vind het genoeg om te zeggen dat ik daar wat bespreek.Dat lijkt me wel heel moeilijk Raido Wink
Moderator: Moderafo's
Dan wordt het inderdaad moeilijk, valt er thuis niet over te praten denk je?
Hebben ze er helemaal geen erg in, of verwacht je dat ze je laten vallen?
Ze zullen het inderdaad vragen ja, antwoord hoeft niet helemaal de volledige waarheid te zijn, je hoeft niet je binnenste zielroerselen aan hun te vertellen.Cisca schreef:Ouders zullen waarschijnlijk toch wel vragen welke problemen je hebt, lijkt mij tenminste
Ze zullen het inderdaad vragen ja, antwoord hoeft niet helemaal de volledige waarheid te zijn, je hoeft niet je binnenste zielroerselen aan hun te vertellen.
froske schreef:Ik weet dat het beter is om het zo snel mogelijk te vertellen, maar ik durf het gewoon niet zo goed..
Ze gaan toch anders naar je kijken dan voorheen. Maarja aan de andere kant is het weer een hele opluchting...pff moeilijk allemaal
Raido schreef:Ze zullen het inderdaad vragen ja, antwoord hoeft niet helemaal de volledige waarheid te zijn, je hoeft niet je binnenste zielroerselen aan hun te vertellen.
Sabra schreef:Je hebt 3 punten
0-7 punten Je bent waarschijnlijk geen HSP-er. Hoewel dat niet met zekerheid te zeggen is. Want als er bijvoorbeeld twee items heel erg waar zijn voor jou kan het zijn dat je wel hoogsensitief bent.
Mijn scores verbazen mij niet, en de mensen die mij kennen denk ik ook niet.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 8 gasten