Hallo allemaal
Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden aan mensen die ik misschien door mijn post heb gekwetst. Dit is helemaal niet mijn bedoeling. Ook wil ik geen bet-weter zijn.
Als ik deze posts allemaal lees, dan wordt ik erg verdrietig.

Mensen die in een enorme geestelijke strijd leven, die zich niet geroepen voelen om aan het avondmaal deel te nemen omdat ze denken dat ze niet goed genoeg zijn , omdat ze zich bekeken voelen door andere kerkleden.mensen die hun eigen wedergeboorte in de weg staan omdat ze zich niet willen binden aan het verbond. Ze denken dat ze te veel dingen moeten opgeven . Maar geloof me Je krijgt er ook zoveel voor terug !!!
Ik heb gezegd ergens dat de satan idd blij is als wij niet willen deelnemen aan het Verbond met Yeshua. Daarmee bedoel ik niet dat we dan van de duivel bezeten zouden, zijn helemaal niet!!!!!
Ik bedoel wel dat het de satan goed van pas komt om twijfel te zaaien in de harten van de mensen en de mensen af te houden van
DE WEG DE WAARHEID EN HET LEVEN in YESHUA!!!
Hij is daarom ook echt niet blij als mensen opnieuw worden geboren.
Daarom probeert hij ook het lichaam van de Messias= de Gemeente te verwoesten van binnenuit. de opkomst van religie ipv persoonlijk geloof.
mensen gaan nu wel naar de kerk , maar het Woord van de Eeuwige wordt hen niet meer geleerd. Er klinken wel mooie teksten , en bijna alles wordt in de naam van de Liefde goed gepraat...Veel new age invloeden= alles is heel vaag geworden, niet meer duidelijk. De plaats van de oude Geschriften heeft aan belangrijkheid ingebonden. Het is alleen Het Nieuwe Testament= Verbond. Mensen raken steeds meer van hun geloof verwijderd.Dat is heel erg, >>>>maar dat is precies wat de satan wil!!!
Daarom mensen Keer terug naar de bron !!! Lees de Geschriften - de oude en de nieuwe , Volg Yeshua, Verkondig Zijn Heilige naam Getuig van de liefde van God YHWH eloheinu en leef vanuit Zijn Woord!!!!
!Het is een vreugde een blessing !!!
Bij ons neemt 99 % deel aan het avondmaal. Idd geen doorsnee kerk !
Hieronder een link waar je lessen van de preek kunt horen in het engels !
http://jerusalemassembly.com/teaching.asp?content=audio