Maar toch...als je alleen maar "aangemoedigd" word omdat anderen zeggen: coole muziek! Cool! Dan...ga je alleen maar door. Totdat iemand wel zegt waar het op staat, dan pas ga je nadenken.
idd.
Moderator: Moderafo's
dE bAdEeND schreef:Maar toch...als je alleen maar "aangemoedigd" word omdat anderen zeggen: coole muziek! Cool! Dan...ga je alleen maar door. Totdat iemand wel zegt waar het op staat, dan pas ga je nadenken.
idd.
janneke schreef:
Maargoed, ik ben het wel met je eens...Maar wat we eraan kunnen doen? Tsja...ik denk dat je dan sowieso geen radio meer zou moeten/kunnen luisteren. Vrij moeilijk hoor...
2nd chapter of Acts, kom op, dat vindt mijn moeder leuk, dat is dus antiek!!
Ik denk dat de meeste jongelui bepaalde muziek mooi wíllen vinden omdat hun vrienden en mede-scholieren daar naar luisteren. Dan hoor je er gewoon bij.
Janneke schreef:vrij makkelijk gezegd....Maargoed, dat is tot daar aan toe....Wat doe jij dan met al je cd's? Weet je zeker dat die wel voor 100% goed zijn? Of luister je die ook helemaal niet meer?
TheKeimpe schreef:Janneke schreef:vrij makkelijk gezegd....Maargoed, dat is tot daar aan toe....Wat doe jij dan met al je cd's? Weet je zeker dat die wel voor 100% goed zijn? Of luister je die ook helemaal niet meer?
Een goeie vraag, ik heb alleen bijna geen CD's. En die ik heb heb ik bewust gekocht. Ik heb wel eens een CD gekregen en die heb ik inderdaad door de midden gebroken. Maar dat is niet makkelijk nee...
janneke schreef:TheKeimpe schreef:Janneke schreef:vrij makkelijk gezegd....Maargoed, dat is tot daar aan toe....Wat doe jij dan met al je cd's? Weet je zeker dat die wel voor 100% goed zijn? Of luister je die ook helemaal niet meer?
Een goeie vraag, ik heb alleen bijna geen CD's. En die ik heb heb ik bewust gekocht. Ik heb wel eens een CD gekregen en die heb ik inderdaad door de midden gebroken. Maar dat is niet makkelijk nee...
Ik vind t echt een heel heel moeilijk onderwerp...Links naast me staat een rek boordevol cd's en de radio staat aan. Hoor ik wat ze zeggen? neej...niet bewust. De cd's,zijn die allemaal even netjes? Geen idee....Wat moet je dan doen, alle cd's (zal je een aardige werkweek kosten) intensief gaan luisteren? Tsja...ik weet t niet hoor...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten