Sinds ik bij mijn vriend thuis over de vloer kom, is zijn zus (bijna 23 jaar) ontzettend jaloers geworden. Dit is eigenlijk al een beetje begonnen toen hun oudste broer (ze zijn met zn 3en thuis) verkering kreeg en trouwde.
Zijzelf heeft nooit een relatie gehad en nu haar broertje ook verkering heeft, kan ze dit totaal niet verkroppen.
Dit uit zich als volgt. Omdat hij aan de andere kant van het land woont en ik meer zuidelijk, doe ik er een dikke 3 uur over eer ik bij hem ben. Zit ik nog veilig en wel in de trein, krijg ik al een smsje dat ze weer bezig is. Ze gilt en schopt de hele boel bij elkaar en krijst dat ze niet wil dat ik kom.
Ze slaat hierbij haar ouders en mijn vriend pikt ook vaak een klap mee.
Ben ik er eenmaal, zegt ze geen woord. Dit maakt mij niets uit, dat ben ik intussen gewend. 's Avonds echter, tegen bedtijd, maakt ze weer dergelijke scènes. Dan eist ze dat ik vertrek en terug naar huis ga en dit gaat tot midden in de nacht door.
Recent heb ik Pfeiffer gehad. Vanwege mn bestwil ben ik er een tijdje niet meer heengegaan, omdat ik daar 's nachts amper rust heb. Nu ben ik gelukkig over de Pfeiffer heen, maar de eerste keer dat ik daar weer kwam, gilde ze dat ze het heerlijk rustig had gevonden, die tijd dat ik niet kwam, en dat ze hoopte dat ik het nog een keer zou krijgen.
Psychisch zit ze in de knoop, maar weigert naar een dokter of psycholoog te gaan. Ze heeft al medicijnen, maar verstopt deze en neemt ze niet in.
Haar ouders zijn ten einde raad. Ze hebben vaak gedreigd dat ze haar uit huis zullen zetten, maar helpen doet het niet.
Ben ik het weekend daar, word ik er geestelijk doodmoe van. Het kreng probeert onze relatie kapot te maken (wat niet lukt, want daar vechten mn vriend en ik keihard voor), maar ook de relatie met mij en haar ouders (die er gelukkig ook niet onder lijdt). Juist omdat ze ziet dat het haar niet lukt, raakt ze nog meer gefrustreerd.
Herkenbaar? Tips? Ze zijn zeer hartelijk welkom!!!