martin29 schreef:joos schreef:En wat vindt je 'bestaande relatie' (ik lees: vriendin of vrouw) daar dan van??
je hebt inderdaad goed gelezen mijn vrouw is mijn bestaande relatie.
in het begin heeft ze er moeite mee gehad maar nu steeds minder omdat ik heel open ben naar mijn vrouw toe hoe ik omga met vriendin .
daarbij komt denk ik ook een stukje vertrouwen om de hoek kijken ,ik bedoel dat als je goede vrienden ben van elkaar waarom zou je elkaar dan niet een knuf mogen geven ?of is dat alleen als het een vriendschap tussen man en vrouw betrefd?
ben benieuwd naar je antwoord op laatste vraag ..
Ik kan me heel goed van je vrouw voorstellen dat ze daar moeite mee heeft of had!! En dan moet je ook nog even bedenken dat vrouwen meestal minder jaloers zijn dan mannen.. ja toch? (volgens mij denken mannen nog sneller ergens iets achter dan vrouwen, maar dat ligt misschien aan mij).
Allereerst moge duidelijk zijn dat ik jou natuuuuurlijk goede vrienden gun, daar kun je bijna niet zonder. Maar ik zou het zelf als vrouw NIET fijn vinden als mijn man zou knuffelen met een vriendin omdat ie daar nu zo'n goeie band mee heeft... Zou dat toch als een vorm(pje) van vreemdgaan beschouwen denk ik..
Opzichzelf ben ik niet tegen het omhelzen van mannen en vrouwen, maar als mijn vriend een ander meisje een flinke knuffel zou geven..

Maar het ligt er wel aan wat je gewent bent, hoe vrij je bent enzo. Mijn vriend en ik zijn sowieso niet van die 'omhelsmensen', dat scheelt denk ik ook nogal. Dan vind je het sneller errug vreemd.