johannes1 schreef:Straks komen we allemaal in dezelfde hemel en wonen we allemaal op dezelfde nieuwe aarde.
dat is te hopen dat je daar mag komen
Ik wel, door genade!!!!
Moderator: Moderafo's
RieBo schreef:En wat te denken van de muzikanten, zouden die nog komen als ze niet bejubeld en geapplaudiseert werden? als ze een publiek omzich heen hebben dat niet hun, maar God de eer geeft? Niet door middel van gejuich en gejoel, maar in het verborgene vanuit het hart? Dan heb ik het nog niet eens over hun levenstijl buiten het zingen en spelen om
Ikke21 schreef:Hoe kun je nou artiest zijn en toch ook God dienen, zoals God het echt van ons vraagt? Volgens mij gaat dit niet echt samen.....het is of de wereld dienen of God dienen, allebei kan niet!!
En tot Napoleon wil ik zeggen: hoe denk jij nog over de Geestelijke wapenrusting uit Efeze??? Jammer... dat ik je nu zo moet horen!
RieBo schreef:Het gaat om Jezus te eren. Zegt men. Maar zou er ook een stadion vol zitten als er een preek was, en zingen van psalmen en gezangen. Niet op hardrock of andere genres maar met orgel?
Kate schreef:RieBo schreef:En wat te denken van de muzikanten, zouden die nog komen als ze niet bejubeld en geapplaudiseert werden? als ze een publiek omzich heen hebben dat niet hun, maar God de eer geeft? Niet door middel van gejuich en gejoel, maar in het verborgene vanuit het hart? Dan heb ik het nog niet eens over hun levenstijl buiten het zingen en spelen om
Ik raad je aan eens een boek van Michael W Smith te lezen. Bv 'Laat zien waar je staat'.
Groetjes, Kate
Cor schreef:Kate schreef:RieBo schreef:En wat te denken van de muzikanten, zouden die nog komen als ze niet bejubeld en geapplaudiseert werden? als ze een publiek omzich heen hebben dat niet hun, maar God de eer geeft? Niet door middel van gejuich en gejoel, maar in het verborgene vanuit het hart? Dan heb ik het nog niet eens over hun levenstijl buiten het zingen en spelen om
Ik raad je aan eens een boek van Michael W Smith te lezen. Bv 'Laat zien waar je staat'.
Groetjes, Kate
Ga je ook naar zijn concert?
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 18 gasten