caprice schreef:Marnix schreef:Op zich zie ik niet zo veel refo's in de jeugdkerken btw Raido. Waarom? Don't ask me
Ik heb er totaal geen behoefte aan. Ik mag genoeg geestelijk voedsel en onderwijs ontvangen in mijn eigen gemeente.
Dat is dan mooi

Moderator: Moderafo's
caprice schreef:Marnix schreef:Op zich zie ik niet zo veel refo's in de jeugdkerken btw Raido. Waarom? Don't ask me
Ik heb er totaal geen behoefte aan. Ik mag genoeg geestelijk voedsel en onderwijs ontvangen in mijn eigen gemeente.
Ik krijg ook genoeg geestelijk voedsel in mijn gemeente, toch is dat vaak nogal onverteerbaar en download ik wat snackvoedsel, makkelijk verpakt en goed verteerbaar.caprice schreef:Marnix schreef:Op zich zie ik niet zo veel refo's in de jeugdkerken btw Raido. Waarom? Don't ask me
Raido schreef:Ik krijg ook genoeg geestelijk voedsel in mijn gemeente, toch is dat vaak nogal onverteerbaar en download ik wat snackvoedsel, makkelijk verpakt en goed verteerbaar.
sunlover schreef:Ik ga bijna iedere zondag naar de OGG in Loenen a/d Vecht.
Dichtstbijzijnde kerk waar de waarheid gepreekt word en omdat ik met mijn ouders meega.
Rianne88 schreef:caprice schreef:Ik heb er totaal geen behoefte aan. Ik mag genoeg geestelijk voedsel en onderwijs ontvangen in mijn eigen gemeente.
Je zit niet alleen voor jezelf in de kerk neem ik aan. Je zit er ook voor God en ik vind dat dat heel mooi zichtbaar is in zulke jeugdkerken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten