Bharat schreef:Dus doordat de omstandigheden gunstig zijn ben jij gelukkig? Wat is dat dan voor een geluk, het is immers tijdelijk want de wind kan zo de andere kant op gaan waaien? Zou het niet zo moeten zijn dat het niet uit maakt welke kant de wind waait omdat gelukkig zijn iets is wat van binnenuit komt ipv ergens van buiten.
Je zegt dat je gelukkig bent maar het klinkt meer alsof je je gelukkig voelt. Want wanneer je gelukkig bent is dat een staat van zijn en heeft het dus niets te maken met bepaalde omstandigheden. Een wezenlijk verschil waar veel te weinig aandacht aan wordt besteed.
Leef in Liefde.
Deels ben ik het met je eens, geluk komt van binnenuit, het kan echter overschaduwd worden door invloeden van buitenaf, dat heb ik helaas op zeer ellendige wijze ondervonden, die periode ligt nu achter me.
Daarna kwam de volgende ellende, in de vorm van een ongeneeslijke ziekte, toch ben ik nu gelukkig, van binnenuit, omdat ik eindelijk mezelf kan zijn, maar ook, omdat ik heel veel fijne positieve mensen om me heen heb, die dragen er aan bij, dat m'n geluk nu niet meer overschaduwd wordt.