Motormuis schreef:savemysoul schreef:Ik denk niet dat dat nodig is!
Maarjah ik snap best wel dat jij dat wilt raido!
Wij zeggen natuurlijk dingen waar jij het niet mee eens bent, en dan gaan jij en motormuis hier spammen tot er een slotje komt.
Zou wel raar zijn, dat het dan gebeurt!
Maar laten we gewoon terug gaan naar de discussie.
Refo's lijken kwa gedrag op islamieten, en ik heb nog steeds die mening!
Hoevaak hoor je niet dat refo meisjes niet naar de havo mogen?
Omdat ze huisvrouw moeten worden, zoiets komt verder alleen onder islamieten voor.
Vrouwen mogen van de refo's niet werken, ook iets wat veel islamieten ook zo zien.
En geen anticonceptie middelen gebruiken tegen beter weten in komt ook alleen voor bij moslims en refo's.
Kinderen niet verzekeren ook zoiets, niet inenten ook zo belachelijk.
Allemaal dingen die mensen uit de gergem en moslims doen.
En jullie beweren dat ik geen argumenten heb!
terwijl jullie zelf allean maar spammen!
Hahahaha, dit heeft het niveau van eh....ik kan er niet eens het goeie woord voor vinden.
Savemysoul (inderdaad, een hele goede pseudo...) en zusje/broertje Hooligan hebben het IQ van een garnaal, da's nou wel duidelijk geworden.
We kunnen wel een x een IQtestje maken, dan zullen we wel eens zien wie hier wel of geen IQ zou hebben. Ik vind wat jij zegt pas een blijk van hersenloosheid, want als je een beetje verstand hebt ga je geen domme conclusies trekken, zoals jij dus wel doet. Verstand heeft niets met een mening te maken. Dat wij refo's niet aardig vinden heeft natuurlijk niets met een IQ te maken. Maar het interreseert me echt niets dat jij vind dat ik geen IQ zou hebben. Ik ben niet zoals jij, ik ga geen domme dingen zeggen omdat ik me gedist voel, ten eerste omdat je me niet gedist heb, en ten 2de omdat ik gelukkig niet ben zoals jij.
Misschien gaan je ogen ooit eens open, wie weet..En anders blijven me maar gewoon om je lachen, ben je nog ergens goed voor.