Moderator: Moderafo's
4ever2all schreef:Licht eraan wat voor vriendschap. Mijn vriendin en ik hebben een hele maffe vriendschap. Zo zien we elkaar 3 keer per week en dan weer 3 weken niet. Maar het is altijd gezellig. Maar zo'n relatie zou ik niet kunnen hebben met mijn evt. vriend.
Gek genoeg schijnt het zo te zijn dat als je regelmatig bloemen mee neemt, dat er dan 1 Of iets achter wordt gezocht, 2 Of heb je dat zelf bedacht? 3 Of er openbaart zich vrij ploseling een soort van bossen bloemen allergie. 4 Of er wordt vrij openlijk gezegd kunt je niet is wat anders meenemen?Aragorn schreef: geef je cadeau's,
Aragorn schreef:Hm, dan moet ik mijn hoofdtaal nog ontdekken denk ik.Ik vind het een niet perse belangrijker dan het ander en als het goed is spreek je toch sowieso positieve woorden, ben je samen, geef je cadeau's, dien je je geliefde en vrij je met hem/haar?
naomi schreef:Even ontopic: Ik geloof dat een succesvolle relatie begint bij het verliefd zijn op elkaar. Iets wat dat staande kan houden is toewijding/trouw.
Ik heb gemerkt dat als je toegewijd en trouw blijft dat je dan ook verliefd blijft en je dus ook een succesvolle relatie kunt hebben.
Daarnaast is het belangrijk dat je niet op jezelf uit bent, maar op de ander. Veel relatie zijn gebaseerd op het verliefde gevoel: ik voel me goed bij hem/haar. Egoistisch dus. Wanneer je op elkaar gericht bent, ben je succesvol.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten