Ik ben erop kapot gegaan, vandaar.
Ik weet hoe het voelt dat ernaar je gewezen word, als je niet bent zoals zij. Wat ik probeer aan te geven is dat wij allemaal en ik schaar mijzelf daar ook vaak onder, te veel met wetjes van dit mag wel en dit mag niet enz, enz,.
OK, dat is erg. Maasr je ziet mij niet iemand die anders is afwijzen omdat hij/zij anders is. Wat niet wil zeggen dat er niet over gediscussieerd kan worden. Zelf vind ik die extreme levensstijlen maar zozo, maar als iemand in God geinteresseerd is vind ik dat wel even een stukje belangrijker dan zijn hanekam...
Vanaf dat moment neem ik mensen met een hele berg zout en neem eerst de bijbel ter hand om te kijken wat God nu werkelijk verlangt en wat er nu werkelijk staat. En ja dat wordt natuurlijk niet in dank afgenomen, want je komt daardoor aan vele heilige huisjes.
Heel verstandig om mensen met een berg zou te nemen, maar pas op dat je niet doorslaat de andere kant op, want dan doe je eigenlijk precies hetzelfde

En daarbij komt, is het jou taak om op deze manier mensen tegen je in het harnas te jagen? Als je meteen begint met de aanval, dan volgen mensen hun eerste instinct, namelijk de stad verdedigen, en dan hebben ze geen tijd om te luisteren.
Ik ben door sommige van jullie voor weet ik niet wat uitgemaakt, zoals bijbelverdraaier, remonstrant, leugenaar ed. Als ik 300 jaar geleden had geleeft was ik allang op de brandstapel geroosterd geweest.
Niet door mij, en ik heb ook weinig reacties gezien waarin dat gebeurde. Vind je jezelf niet ietsje te belangrijk......?
ook jullie was ik een beetje zat, altijd dat tegenwerpen. Het was mij even teveel geworden.
Iemand anders kan jou om dezelfde reden ook een lastpak vinden...

dat werkt twee kanten op.
Mijn excusses als ik hier en daar hard reageer. Ik ben erg kritisch naar aanhalingen uit de bijbel en ik geef mijn mening daarover.
OK