Moderator: Moderafo's
hooligan schreef:Motormuis schreef:Ik ga m'n best niet meer doen. Als je dan toch zo graag wilt denken dat Gergemmers (en alles wat daar rechts van zit) fundamentalistische (ja zelfs islamitische) trekjes hebben, dan blijf dat maar lekker denken.
Wij hebben als Gergemmers ook gewoon gelijk. Evangelischen en gereformeerden deugen gewoonweg niet. Laat ze alsjeblieft wegblijven hier op dit degelijk reformatorische forum
Dan wil je zeker ook niet naar de hemel, want daar zullen ook best mensen zijn uit een andere kerk. Of je moet wel heel naief zijn en denken dat jou kerk de enige weg naar de hemel is.
Raido schreef:Ach je bent nieuw hier anders zou je weten dat vriend Motömaus nogal sarcastisch uit de hoek kan komen, maar ja...hooligan schreef:Dus alles mag gezegt worden als je er een dikkeachter zet? Goed dat ik het weet..
Motormuis schreef:Ik ga m'n best niet meer doen. Als je dan toch zo graag wilt denken dat Gergemmers (en alles wat daar rechts van zit) fundamentalistische (ja zelfs islamitische) trekjes hebben, dan blijf dat maar lekker denken.
Wij hebben als Gergemmers ook gewoon gelijk. Evangelischen en gereformeerden deugen gewoonweg niet. Laat ze alsjeblieft wegblijven hier op dit degelijk reformatorische forum
Ach hij hoeft ook niet dicht hoor, ik ben inderdaad een andere mening toegedaan, ik snap alleen echt niet, dit is het zoveelste gergeminned bashtopic (en gemakshalve ook de oudgergem en gergem) terwijl die kerken echt totaal anders zijn, ggin kan ik nog een deel in meekomen dat ze lijken op de islam qua beleving, pure afwachting of je uitverkoren bent, goed leven en het komt wel goed, ben ik met je eens.Ik denk niet dat dat nodig is! Maarjah ik snap best wel dat jij dat wilt raido!
Ik maak graag een grapje in een serieuze discussie over een nog serieuzer probleem, maar met deze discussie lost er niks op.Wij zeggen natuurlijk dingen waar jij het niet mee eens bent, en dan gaan jij en motormuis hier spammen tot er een slotje komt. Zou wel raar zijn, dat het dan gebeurt!
Onwaar, kijk op refoweb en zie dat je mening niet opgaat.Refo's lijken kwa gedrag op islamieten, en ik heb nog steeds die mening!
Nog nooit gehoord, ik heb mavo gedaan, mij twee zusjes doen beide VWO, na de vakantie klas 2 en 5, mijn 3 nichten doen havo, andere 2 respectievelijk havo en vwo, maak van een uitzondering binnen dat wat jij typeerd als refo geen keurslijf waarin alle refo's dan passen.Hoevaak hoor je niet dat refo meisjes niet naar de havo mogen?
Nogmaals dat is al weer onzin, binnen de reformatorische gezindte gaat de voorkeur naar de vrouw binnen het huishouden uit, ik ga later werken en ben iig 1 dag thuis voor mijn kinderen, mijn zusje zal iig 2 dagen blijven werken, het is gewoon zonde om die talenten niet te gebruiken.Omdat ze huisvrouw moeten worden, zoiets komt verder alleen onder islamieten voor.
Weer een ongefundeerde bash, meer dan de helft van de medewerkers van het reformatorisch dagblad is vrouwelijk, op administratie, advertentie is het bijna 100% vrouw, zelfs op IT-afdeling werkt een vrouw.Vrouwen mogen van de refo's niet werken, ook iets wat veel islamieten ook zo zien.
Dit is ook onwaar, buiten het huwelijk is seks niet goed volgens God dus ook met anticonceptiemiddelen, binnen het huwelijk mag dit gewoon.En geen anticonceptie middelen gebruiken tegen beter weten in komt ook alleen voor bij moslims en refo's.
Komt heel spaarzaam nog voor binnen de GGiN, 99% van de kinderen binnen de GG is ingeënt en verzekerd.Kinderen niet verzekeren ook zoiets, niet inenten ook zo belachelijk.
je hebt argumenten, maar ongestaafde argumenten. Ik haat negers omdat ze zwart zijn, dat is een argument om die mensen te haten, maar een ongestaafd en ongegrond argument!En jullie beweren dat ik geen argumenten heb!
Er zijn een aantal minder serieuze postings, maar die komen ook van jou en uw zusters kant, bijvoorbeeld semi-wetenschappelijk/psychiatrisch geneuzel terwijl het over psychologie ging, wat motormuis aanhaalde.terwijl jullie zelf allean maar spammen!
savemysoul schreef:Ik denk niet dat dat nodig is!
Maarjah ik snap best wel dat jij dat wilt raido!
Wij zeggen natuurlijk dingen waar jij het niet mee eens bent, en dan gaan jij en motormuis hier spammen tot er een slotje komt.
Zou wel raar zijn, dat het dan gebeurt!
Maar laten we gewoon terug gaan naar de discussie.
Refo's lijken kwa gedrag op islamieten, en ik heb nog steeds die mening!
Hoevaak hoor je niet dat refo meisjes niet naar de havo mogen?
Omdat ze huisvrouw moeten worden, zoiets komt verder alleen onder islamieten voor.
Vrouwen mogen van de refo's niet werken, ook iets wat veel islamieten ook zo zien.
En geen anticonceptie middelen gebruiken tegen beter weten in komt ook alleen voor bij moslims en refo's.
Kinderen niet verzekeren ook zoiets, niet inenten ook zo belachelijk.
Allemaal dingen die mensen uit de gergem en moslims doen.
En jullie beweren dat ik geen argumenten heb!
terwijl jullie zelf allean maar spammen!
savemysoul schreef:Ik denk niet dat dat nodig is!
Maarjah ik snap best wel dat jij dat wilt raido!
Wij zeggen natuurlijk dingen waar jij het niet mee eens bent, en dan gaan jij en motormuis hier spammen tot er een slotje komt.
Zou wel raar zijn, dat het dan gebeurt!
Maar laten we gewoon terug gaan naar de discussie.
Refo's lijken kwa gedrag op islamieten, en ik heb nog steeds die mening!
Hoevaak hoor je niet dat refo meisjes niet naar de havo mogen?
Omdat ze huisvrouw moeten worden, zoiets komt verder alleen onder islamieten voor.
Vrouwen mogen van de refo's niet werken, ook iets wat veel islamieten ook zo zien.
En geen anticonceptie middelen gebruiken tegen beter weten in komt ook alleen voor bij moslims en refo's.
Kinderen niet verzekeren ook zoiets, niet inenten ook zo belachelijk.
Allemaal dingen die mensen uit de gergem en moslims doen.
En jullie beweren dat ik geen argumenten heb!
terwijl jullie zelf allean maar spammen!
Motormuis schreef:hooligan schreef:Motormuis schreef:Ik ga m'n best niet meer doen. Als je dan toch zo graag wilt denken dat Gergemmers (en alles wat daar rechts van zit) fundamentalistische (ja zelfs islamitische) trekjes hebben, dan blijf dat maar lekker denken.
Dan wil je zeker ook niet naar de hemel, want daar zullen ook best mensen zijn uit een andere kerk. Of je moet wel heel naief zijn en denken dat jou kerk de enige weg naar de hemel is.
Tsss, evangelischen hebben ook geen gevoel voor humor![]()
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 17 gasten