Tuurlijk zou ik veel meer van God willen, maar dan denk ik wij willen alles wel maar wat doen we ervoor?
En jij hebt het over verdienen? ik denk dat we niks verdienen maar dat wat we krijgen heel barmhartig is van God.
Moderator: Moderafo's
meschianza schreef:Andere zaken, toekomst plannen, prestaties, materieele dingen zijn opeens zo zinloos onbelangrijk. Ik kan gewoon niet uitleggen hoe het voelt.
meschianza schreef:Ik ben soms alleen bang dat er dingen in mn leven gebeuren waardoor ik het alsnog verlies van de waanzin van deze maatschappji. Dat ik God weer opzij zet voor carierre, meer geld, status of andere zaken. Misschien verander ik wel als ik een tijdje werk. Dat de beloftes van deze wereld opeens weer heel mooi klinken en ik er weer voor val.
chaja schreef:Ik wil graag meer van God, zodat alles van mijzelf verdreven wordt. Het heerlijke van meer van God is dat je minder aan jezelf hangt. Het is even wennen, maar enorm bevrijdend! Je bent even bang alles te verliezen en ontdekt dan dat je rijker bent dan ooit.
Dat is het mooie van God... Die wil ook graag meer en meer geven en ons rijke mensen maken. Rijk aan Hem
Chaja
mini schreef:Waar ik naar op zoek ben? Rust.. Maar of dat nu met of zonder God is, maakt me geloof ik diep in m'n hart niet zo uit. Alleen weet! ik dat je zonder God nooit rust zult vinden.
Waar ik bang voor ben? Oud worden zoals ik nu ben. Geen beslissing willen maken of ik wel geloof of niet. Ik geloof t niet, maar toch ook weer wel. (lekker warrig he? Maar zo is mijn geloof op dit moment helemaal!)
Wat ik van God wil? Aan de ene kant dat Hij me met rust laat en aan de andere kant dat Hij me niet laat rusten voordat ik de echte rust heb gevonden.
Ik heb soms het gevoel dat ik verloren ga met al mijn woorden, zonder ooit iets echt over God geweten te hebben.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten