Moderator: Moderafo's
Methorst schreef:WAt ik niet snap aan mensen christenen die de evolutie theorie aanhangen hoe ze de schepping van de mens, de zondeval en dergelijke gestalte willen geven. Als er evolutie is geweeest, heeft dan een aap van de appel, of een mens, en waarneer is iets een mens ? Kan iemand die de schepping in 6 dagen (van 24 uur) daar antwoordt opgeven ?
Dreamster schreef:Methorst schreef:WAt ik niet snap aan mensen christenen die de evolutie theorie aanhangen hoe ze de schepping van de mens, de zondeval en dergelijke gestalte willen geven. Als er evolutie is geweeest, heeft dan een aap van de appel, of een mens, en waarneer is iets een mens ? Kan iemand die de schepping in 6 dagen (van 24 uur) daar antwoordt opgeven ?
Schrijf even wat duidelijker, dit is een warboel
Dreamster schreef:Hey...ik hoor best wat ovr tforum entis ook een slinkse weg om miss naar de meetings te moge:p
Nou....ik ben Alette...Dreamster aka dreamie op de chat
13 jaartjes oud (jaja) ennu, errug bijdehand...sgrik nou niet
Verder ben ik blond (betekend niks, is alleen best leuk) en tja, ik zit veel te vaak online...*bloos*
Uhm...ik hou van discusieren...past wel hiezo he, en ik vind et erg leuk om gwoon gezellig met iemand tussendoor te kletsen:p Aandacht he:p
Dikke kuzzz en spreeks
Alette
ps....tlijkt wel een solicitatiebrief ofzo:P
TheShadow schreef:Dreamster schreef:Methorst schreef:WAt ik niet snap aan mensen christenen die de evolutie theorie aanhangen hoe ze de schepping van de mens, de zondeval en dergelijke gestalte willen geven. Als er evolutie is geweeest, heeft dan een aap van de appel, of een mens, en waarneer is iets een mens ? Kan iemand die de schepping in 6 dagen (van 24 uur) daar antwoordt opgeven ?
Schrijf even wat duidelijker, dit is een warboel
uhmmm ... is dit duidelijker?Dreamster schreef:Hey...ik hoor best wat ovr tforum entis ook een slinkse weg om miss naar de meetings te moge:p
Nou....ik ben Alette...Dreamster aka dreamie op de chat
13 jaartjes oud (jaja) ennu, errug bijdehand...sgrik nou niet
Verder ben ik blond (betekend niks, is alleen best leuk) en tja, ik zit veel te vaak online...*bloos*
Uhm...ik hou van discusieren...past wel hiezo he, en ik vind et erg leuk om gwoon gezellig met iemand tussendoor te kletsen:p Aandacht he:p
Dikke kuzzz en spreeks
Alette
ps....tlijkt wel een solicitatiebrief ofzo:P
dacht het niet!
Maaikje schreef:Nog ffkes wat: Als ik de meest ingewikkelde machine die ooit door mensen geproduceerd is uit elkaar haal tot de kleinste boutjes enz. toe, en ik wacht een miljoen jaar, dan blijven al die schroefjes gewoon liggen, er zullen een aantal onderdelen vergaan, maar de rest blijft intact. Alles blijft gewoon liggen waar ik het heb neergelegd, er is in die miljoen jaar niets veranderd. Al die onderdeeltjes hebben zich niet met zn allen weer tot een machine gevormd. Hoe zou dat bij een mens dan wel kunnen? De meest ingewikkelde machine ooit, en dat zou dan, zomaar door toeval gevormd zijn. Alles is perfect gemaakt in ons lichaam, dat kan absoluut geen toeval zijn. Daar moet een god achter zitten.
Ik voel geen verwantschap met een aap!!!!!!
Maaikje schreef:Nog ffkes wat: Als ik de meest ingewikkelde machine die ooit door mensen geproduceerd is uit elkaar haal tot de kleinste boutjes enz. toe, en ik wacht een miljoen jaar, dan blijven al die schroefjes gewoon liggen, er zullen een aantal onderdelen vergaan, maar de rest blijft intact. Alles blijft gewoon liggen waar ik het heb neergelegd, er is in die miljoen jaar niets veranderd. Al die onderdeeltjes hebben zich niet met zn allen weer tot een machine gevormd. Hoe zou dat bij een mens dan wel kunnen? De meest ingewikkelde machine ooit, en dat zou dan, zomaar door toeval gevormd zijn. Alles is perfect gemaakt in ons lichaam, dat kan absoluut geen toeval zijn. Daar moet een god achter zitten.
Ik voel geen verwantschap met een aap!!!!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten