Meld je ook aan bij (UC) TR en help het naar de top (deel 3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ahuibers
Majoor
Majoor

Berichtdoor ahuibers » 15 jun 2005 13:24

Ik sta 16e geloof ik.

Ik kan trouwens niet pulsen nu.
De server ligt er denk ik uit.

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 15 jun 2005 13:25

Ow nou ik ga het nog even niet proberen, wil eigenlijk ff sparen!!

ahuibers
Majoor
Majoor

Berichtdoor ahuibers » 15 jun 2005 13:30

Hij doet het weer.

Ik sta 3e met click's trouwens.

man_on_fire
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor man_on_fire » 15 jun 2005 15:50

ahuibers schreef:Hij doet het weer.

Ik sta 3e met click's trouwens.

Ik 17 e :D:D

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 15 jun 2005 16:48

Ik 7e of zo gok ik?
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

hananja
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor hananja » 15 jun 2005 16:59

morgen is de grote dag :D

frekje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor frekje » 15 jun 2005 18:05

Eigenlijk zouden we een krantenbureau moeten vragen he... lees het RD of het ND maar eens door...... als al die letters met whatpulse zijn gemaakt, en dat iedere dag weer is dat een goeie aanwinst voor het team!!! Gewoon het hele kantoor op whatpulse laten lopen!!!

Ik pulse zelf trouwens ook een keer een boel tegelijk, zaterdag en ga best hard: 125.000 in 2,5 dag :wink:
Afbeelding
We loved Him, because He first loved us!

man_on_fire
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor man_on_fire » 15 jun 2005 19:52

frekje schreef:Eigenlijk zouden we een krantenbureau moeten vragen he... lees het RD of het ND maar eens door...... als al die letters met whatpulse zijn gemaakt, en dat iedere dag weer is dat een goeie aanwinst voor het team!!! Gewoon het hele kantoor op whatpulse laten lopen!!!

Ik pulse zelf trouwens ook een keer een boel tegelijk, zaterdag en ga best hard: 125.000 in 2,5 dag :wink:

K zal de advertentie afdeling van het rd is vragen :P

man_on_fire
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor man_on_fire » 15 jun 2005 21:18

ik ga langzaam terug naar mn gemiddelde niveau.. t was echt niets de laatste dagen. nu weer 57k

Mariekje88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Mariekje88 » 15 jun 2005 21:47

hananja schreef:morgen is de grote dag :D

hier ook al :)

hananja
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor hananja » 15 jun 2005 23:58

Dus eigenlijk moet ik nu vannacht nog even 50 k genereren, want anders heb ik morgen geen mooi getal... :?
Maar het probleem is een beetje dat nu ik weer thuis ben niemand meer online is om mee te praten... en morgen ben ik de hele dag zo'n beetje weg ( eerst naar school voor het jaarboek, dan naar huis om op te passen bij de buren, dan direct door naar een vriendin van me om samen ons haar paars te spuiten omdat we de uitslag krijgen.. wat het ook wordt... eigenlijk was eerst de deal om het alleen te doen als we slaagden, maar aangezien we daar allebei niet erg zeker van zijn en ze toch verf had gekocht doen we het maar hoe dan ook :mrgreen: en daarna direct door racen naar school om cijferlijsten op te halen en iedereen te feliciteren.. en mee te snoepen van de taart :D) En tegen de tijd dat ik dan weer thuis ben moet ik waarschijnlijk ook nog een heel aantal mensen bellen met de uitslag enzo... mega... morgen wordt echt een heel lange dag... en dit is ook al weer ongeveer 3k aan keys alleen aan kletspraat en foutjes :mrgreen:

General
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor General » 16 jun 2005 08:33

hananja schreef:Dus eigenlijk moet ik nu vannacht nog even 50 k genereren, want anders heb ik morgen geen mooi getal... :?
Maar het probleem is een beetje dat nu ik weer thuis ben niemand meer online is om mee te praten... en morgen ben ik de hele dag zo'n beetje weg ( eerst naar school voor het jaarboek, dan naar huis om op te passen bij de buren, dan direct door naar een vriendin van me om samen ons haar paars te spuiten omdat we de uitslag krijgen.. wat het ook wordt... eigenlijk was eerst de deal om het alleen te doen als we slaagden, maar aangezien we daar allebei niet erg zeker van zijn en ze toch verf had gekocht doen we het maar hoe dan ook :mrgreen: en daarna direct door racen naar school om cijferlijsten op te halen en iedereen te feliciteren.. en mee te snoepen van de taart :D) En tegen de tijd dat ik dan weer thuis ben moet ik waarschijnlijk ook nog een heel aantal mensen bellen met de uitslag enzo... mega... morgen wordt echt een heel lange dag... en dit is ook al weer ongeveer 3k aan keys alleen aan kletspraat en foutjes :mrgreen:

nog een paar van zulke lappen tekst en je bent er zo.
Faith is daring the soul to go beyond what eyes can see.
Afbeelding

Mariekje88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Mariekje88 » 16 jun 2005 09:02

General schreef:nog een paar van zulke lappen tekst en je bent er zo.

Nu wil het gegeven dat ik ook nog aardig wat keys moet.. :? ik moet er nl nog 63798 (dat was dus na de t cijfer 8 ).. Maar ik heb het vandaag hoop ik minder druk. Alleen moeten er nu nog mensen online zijn (nog vrijwilligers? :mrgreen:)
Ik krijg de uitslag tussen 4 en 5 uur.. dus ik heb nog wel ff om te typen, moet goedkomen. Tot 23.59 de tijd, we zien t wel
(als k ben gezakt dan baal ik zo dat ik zoveel ga typen dat ik heel mn toetsenbord kapot ga rammen wss.. dat scheelt ook weer in keys heheh, nu scheelt het dat ik sowieso nooit erg zwijgzaam ben, dus als k slaag komen dr wss ook wel wat keys uitrollen)

btw.. post je nog een foto van je haar Hananja? :D

(nu moet k nog 62968 keys hm.. op naar de slowchat :D en vanavond pulsen whieeeee :D)

General
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor General » 16 jun 2005 09:25

ik stel me beschikbaar als vrijwilliger, mijn broertje is trouwens geslaagd
Faith is daring the soul to go beyond what eyes can see.

Afbeelding

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 16 jun 2005 12:52

man_on_fire schreef:ik ga langzaam terug naar mn gemiddelde niveau.. t was echt niets de laatste dagen. nu weer 57k

Mooizo! Als je nou mij weer even gaat inhalen. Goed voor het teambelang :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Terug naar “Archief”