Ik sta 16e geloof ik.
Ik kan trouwens niet pulsen nu.
De server ligt er denk ik uit.
Moderator: Moderafo's
frekje schreef:Eigenlijk zouden we een krantenbureau moeten vragen he... lees het RD of het ND maar eens door...... als al die letters met whatpulse zijn gemaakt, en dat iedere dag weer is dat een goeie aanwinst voor het team!!! Gewoon het hele kantoor op whatpulse laten lopen!!!
Ik pulse zelf trouwens ook een keer een boel tegelijk, zaterdag en ga best hard: 125.000 in 2,5 dag
hananja schreef:Dus eigenlijk moet ik nu vannacht nog even 50 k genereren, want anders heb ik morgen geen mooi getal...
Maar het probleem is een beetje dat nu ik weer thuis ben niemand meer online is om mee te praten... en morgen ben ik de hele dag zo'n beetje weg ( eerst naar school voor het jaarboek, dan naar huis om op te passen bij de buren, dan direct door naar een vriendin van me om samen ons haar paars te spuiten omdat we de uitslag krijgen.. wat het ook wordt... eigenlijk was eerst de deal om het alleen te doen als we slaagden, maar aangezien we daar allebei niet erg zeker van zijn en ze toch verf had gekocht doen we het maar hoe dan ooken daarna direct door racen naar school om cijferlijsten op te halen en iedereen te feliciteren.. en mee te snoepen van de taart
) En tegen de tijd dat ik dan weer thuis ben moet ik waarschijnlijk ook nog een heel aantal mensen bellen met de uitslag enzo... mega... morgen wordt echt een heel lange dag... en dit is ook al weer ongeveer 3k aan keys alleen aan kletspraat en foutjes
General schreef:nog een paar van zulke lappen tekst en je bent er zo.
man_on_fire schreef:ik ga langzaam terug naar mn gemiddelde niveau.. t was echt niets de laatste dagen. nu weer 57k
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten