wie heeft ze gehoord/gezien?
http://www.eo.nl/portals/events/seasons/episode.jsp;jsessionid=2AE1CD8241E7E892A9877057C769F94B.mmbase03?portal=6255231&event=6255232&season=6255234&baseBlock=6258936&episode=6255240
wat vonden jullie er van?
Moderator: Moderafo's
hijwel schreef:wie heeft ze gehoord/gezien?
http://www.eo.nl/portals/events/seasons/episode.jsp;jsessionid=2AE1CD8241E7E892A9877057C769F94B.mmbase03?portal=6255231&event=6255232&season=6255234&baseBlock=6258936&episode=6255240
wat vonden jullie er van?
charlie schreef:Maar of de mensheid tegenwoordig nog een verlosser nodig heeft, mis ik dan wel (ik geef het toch als antwoord, want ik miste het, en hoort dus bij wat ik vind)
hijwel schreef:charlie schreef:Maar of de mensheid tegenwoordig nog een verlosser nodig heeft, mis ik dan wel (ik geef het toch als antwoord, want ik miste het, en hoort dus bij wat ik vind)
vink niet helemaal eerlijk dat je dit zegt, constantijn geluk heeft duidelijk gesproken over Jezus Chrsitus de weg de waarheid en het leven. Als je leven wilt vinden kan je alleen via Hem tot de Vader komen.
ik heb er na gekeken, en ik vondt het een mooie dag. De praise vindt ik ook altijd heel mooi. Sommige artisten hou ik niet zo van, maar dat is denk ik persoonlijk.
Ik vindt het geweldig dat zoveel jongeren steun aan elkaar kunnen hebben op zo'n dag!
André schreef:Wat ik ervan bekeken heb vond ik zeker tot de verbeelding spreken, maar dat die 2 gasten KJ-52 het predikaat muziek maken mogen dragen moest verboden worden, mènnnn wat een chaotisch gedoe.
TheShadow schreef:chaotisch?
het heeft totaal niets met het envangelie te maken!!!
ik zie het verschil niet met eminem! ook omdat hetbeide niet te verstaan is. Ga je de teksten opzoeken zie je verschil .. dat kan toch nie tde bedoeling zijn?
hijwel schreef:TheShadow schreef:chaotisch?
ik zie het verschil niet met eminem! ook omdat hetbeide niet te verstaan is. Ga je de teksten opzoeken zie je verschil .. dat kan toch nie tde bedoeling zijn?
afgezien van dat ik het mooi vindt, of dat je iets oppikt van het evangelie. is een goede tekst met dit soort muziek toch geen verkeerde combinatie?
TheShadow schreef:het gaat meer om de sfeer dan om de inhoud! dat is het! misschien is het bij eminem en wat ouder publiek, maar de sfeer willen ze hetzelfde hebben. Want anders komen de mensen niet... !
TheShadow schreef:hijwel schreef:TheShadow schreef:chaotisch?
afgezien van dat ik het mooi vindt, of dat je iets oppikt van het evangelie. is een goede tekst met dit soort muziek toch geen verkeerde combinatie?
het gaat meer om de sfeer dan om de inhoud! dat is het! misschien is het bij eminem en wat ouder publiek, maar de sfeer willen ze hetzelfde hebben. Want anders komen de mensen niet... !
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten