De Europese Grondwet

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Stem je voor of tegen de Grondwet voor Europa?

Peiling eindigde op 06 jun 2005 20:12

Voor de Grondwet
7
11%
Tegen de 'Grondwet'
50
77%
Ga of mag (nog) niet stemmen
8
12%

Totaal aantal stemmen: 65

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 09 jun 2005 11:46

Ik vind het nogal overtrokken om maar te blijven hameren op de "foute" zondag. Op die dag is de Heer glorievol verrezen, dat vieren wij Christenen vooral op zondag. Elke zondag is een klein pasen.

Verder, als je de zondag heidens vindt, zul je ook de andere dagen van de week van nieuwe namen moeten voorzien, alsmede ook de namen van de meeste maanden. Misschien is de jaartelling ook nog niet goed.

Wellicht kun je de jaartelling met de bijbehorende namen van de maanden en de dagen van de Franse Revolutie gaan hanteren (brumaire en zo).
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Peter L
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Peter L » 09 jun 2005 12:14

Baltimore schreef:A united Europe would be a Catholic Europe, as the majority of the nations are Catholic. Obstacles in the path of unification would be countries with Protestant Constitutions, such as Great Britain. The acceptance of papal primacy by the Anglican Church has thrown the British Monarchy into a state of turmoil. Under the British Constitution, the royals of Britain are required to uphold the Protestant principles. They are to swear before Almighty God and before the nation that they would uphold to the utmost of their power, the statutes and laws of Scripture, "the royal law", the "very oracles of God", as well as the Protestant reformed religion. The debacle surrounding the Prince of Wales and Queen Elizabeth II’s family has precipitated a constitutional crisis, and encouraged calls to change the oath. Princess Diana is reportedly taking instruction from a Dominican priest in order to convert to Catholicism according to one tabloid press.32 Already the royal house is no longer fulfilling the commission of maintaining Protestantism at royal functions, which are run on ecumenic principles. The sentiment of the British towards the Vatican was best expressed during the recent Papal visit to that country, when The Sunday Times called Pope John Paul the "First citizen of the World", and the Sunday Mirror wrote: "Pope John Paul II - we love you."

Hier staat een aantal feitelijke onjuistheden in. Om te beginnen Under the British Constitution, the royals of Britain are required to uphold the Protestant principles is niet waar en kan ook niet waar zijn, want het Verenigd Koninkrijk heeft geen grondwet. De koning(in) is inderdaad formeel het hoofd van de Church of England (ChOE), want natuurlijk een monstrum is: geen scheiding van kerk en staat en door de erfelijke troonopvolging kan een volslagen atheïst het hoofd van de kerk worden! Kijk naar het huwelijk van Charles en Camilla: bijbels gezien en ook volgens de regels van de ChOE volkomen ontoelaatbaar, toch ging het door, werd gezegend door de aartsbisschop, maar het "hoofd" (de koningin) was afwezig. Echter, als Charles koning wordt, wordt hij hoofd van een kerk die huwelijken zoals het zijne op bijbelse gronden moet afkeuren. Een volkomen ongeloofwaardige zaak.
Overigens is het verwateren van het "protestants" zijn van de royals niet zo zeer een succes van Rome, maar het gevolg van de secularisatie. Het is geen beweging in de richting van de RK kerk, maar een beweging richting ongeloof.

Echter, de RK kerk heeft geen enkel aandeel in het ontstaan van deze situatie. De ChOE zou er goed aan doen de verbinding met de royals los te laten.

Los daarvan: de zojuist "overleden" Europese Grondwet is NIET R.K, maar liberaal-humatistisch. De voornaamste reden om de Joods-christelijke wortels van Europa niet in de grondwet op te nemen, was dat men dat strijdig vond met de principes van de Franse Revolutie: dus de ideeën van de Verlichting en het humanisme. Dat is bepaald niet katholiek, maar in hoge mate anti clericaal.

Nog iets anders: jij slaat voortdurend mensen met het bijbelboek Openbaring om de oren en je verwijt ze de profetie niet serieus te nemen. Onterecht. Wat jij het negeren van profetie noemt is slechts het niet volgen van jouw interpretatie van die profetie. Het spijt me zeer, maar mocht er toch een verband zijn tussen jouw aanhalingen uit bijbelse profetiën en datgene wat je zegt over Europa - ik zie er geen, dan nodig ik je uit dat eens aan te tonen.
The Lord is the Potter, not Harry!!

Baltimore

Berichtdoor Baltimore » 09 jun 2005 18:18

Mooi verhaal Peter L,

Hier een mooi verhaal aangaande de constitutie van Engeland;

http://www.oefre.unibe.ch/law/icl/uk00000_.html

Britain's constitution is to be found partly in conventions and customs and partly in statute.

Er is dus sprake van een constitutionele vorm, of niet soms. Althans deze vorm wordt alszodanig erkent!. Er wordt dus wel een zekere constitutie toegepast: er is dus een zekere grondwettelijk vorm van controle, waarbij nog bij komt dat de Koningin het Hoofd van de Anglicaanse kerk is, in feite Rooms Katholiek. Als een Koning og Koningin hoofd van de Kerk is, dan is of zij hoger dan God gesteld, of er is een wezenlijke verbinding tussen Kerk en Staat. Dat is waar Openbaring 13 nu een voorbeeld van geeft!

Verder, let nu eens op de vetgedrukte accenten:

A united Europe would be a Catholic Europe,

as the majority of the nations are Catholic. Obstacles in the path of unification would be countries with Protestant Constitutions, such as Great Britain. The acceptance of papal primacy by the Anglican Church has thrown the British Monarchy into a state of turmoil. Under the British Constitution, the royals of Britain are required to uphold the Protestant principles. They are to swear before Almighty God and before the nation that they would uphold to the utmost of their power, the statutes and laws of Scripture
, "the royal law", the "very oracles of God", as well as the Protestant reformed religion. The debacle surrounding the Prince of Wales and Queen Elizabeth II’s family has precipitated a constitutional crisis, and encouraged calls to change the oath. Princess Diana is reportedly taking instruction from a Dominican priest in order to convert to Catholicism according to one tabloid press.32 Already the royal house is no longer fulfilling the commission of maintaining Protestantism at royal functions, which are run on ecumenic principles. The sentiment of the British towards the Vatican was best expressed during the recent Papal visit to that country, when The Sunday Times called Pope John Paul the "First citizen of the World", and the Sunday Mirror wrote: "Pope John Paul II - we love you."

Als aanvulling hierop nog dit:

The European Common Market was founded under the influence of the Roman Catholic Church, and was the forerunner for the unification of Europe. The treaty of Rome provides for the ultimate unification of Europe, which was ratified at the Maastricht Conference. During this Conference, posters of the tower of Babel were displayed in Europe, and European leaders aligned themselves with the principles of this unification. The church features prominently in the proposed system, and is financed by State-controlled tax deductions (a veritable union of church and state).

en de NATO heeft daar ook een rol in:

The unity of Europe and the expansion of NATO are major goals of the New World Order and is being orchestrated by insiders. The acceptance of the NATO expansion program by Russia, and the declaration by Russian President Yeltsin that nuclear warheads will no longer be aimed at the NATO alliance caused a major stir in the world media. Such peace initiatives herald an era of Peace Peace, which in Biblical terms should perhaps be met with concern rather than visions of millennial peace.

En daarom gaat de ratificatie -ook- gewoon door!

Centraal staat dus, zoals de Paus zich ook presenteert, dat alle eer naar Rome gaat en niet naar een hemelse Koning.

Peter L. Ik adviseer je eens het boek van Mart inMaleachi te lezen, een Professor Jezuit, die deel uitmaakte van de groep welke betrokken waren bij de vorming van een Nieuw Europees Rijk, zoals dat de laatste 10 jar is geformeerd:

The Keys of This Blood

Subtitel: Pope John Paul II versus Russia and the West for control of the New World Order

met de perssonlijke dank van ex-president B. Clinton voor het exellente werk van de Poep vor het veranderen van de politieke kaart van Europa e hopende dat de Poep vooral ook verder zijn kennis en macht zal gebruiken om de wereld tot één vredesparadijs te maken. Dit dan herhaald in 2000 door President Bush. De Paus als de Bevrijder van de wereld, de militante-religieuze-geo-politieke Leider der Wereld.

Maar om vast te beginnen met de regelrechte bewijzen van een "complottheorie" dat in praktische zin en in s'werelds historie 1000 den Amerikanen het leven heeft gekost, dat in Servië inde jaren 1941-1943 tig van de vorige eeuw, enkele 1000 mensen het leven heft gekost. Vooral kinderen in de naam van "christus".

"THE VATICAN'S HOLOCAUST is not a misnomer, an accusation, and even less a speculation. It is an historical fact. Rabid nationalism and religious dogmatism were its two main ingredients. During the existence of Croatia as an independent Catholic State, over 700,000 men, women and children perished. Many were executed, tortured, died of starvation, buried alive, or were burned to death. Hundreds were forced to become Catholic. Catholic padres ran concentration camps; Catholic priests were officers of the military corps which committed such atrocities." 1941-1943

http://www.reformation.org/vietnam.html

Benedictus de 16e, de Paus van de moderne Inquisitie.

Laten we ons geen illusies maken, de Inquisitie als ook de dictatuur van de macht der Kerk zoals in de Middeleeuwen geen voorbeeld was, zal spoedig deel worden van het Vereintes Europa van de Babylon bouwers van de 21 eeuw.

Gaat uit van haar, opdat gij geen deel hebt aan haar plagen. Openbaring 14

Laat dat een ernstige waarschuwing zijn voor velen die zich tot Christus geroepen voelen en vooral niet spotten met de dood die velen, door de Macht van de Politieke Kerk van Rome, hebben moeten bekopen, omwille van haar geo-politiek-religieuze strategie om zichzelf buiten schot te houden en andere organidsaties de problemen op te laten lossen (o.a. de Order der Jezuiten, waar ook de Paus gehoorzaamheid schuldig aan is, zoals de Koning van een land, verantwoording schuldig is aan zijn ministers en de volkenraad en deze organen wederom verantwoordelijk zijn voor de Koning!)

Vooral RAIDO moet in zijn spottende houding eens terughoudend worden, lees eerst maar eens hoe kinderconcentratiekampen door het Beest uit Openbaringen 13 werden opgericht en beheert. Geestelijke voorgangers in het habijt van de Kerk van Rome en daarna in het uniform van de Ustache, military corps which committed such atrocities.Ook eens goed naar de foto's kijken en vooral langzaam lezen (Engels) dan dringen de verschrikkingen van een dictatuur die spoedig weer over Europa zal oplichten door!

http://www.reformation.org/vietnam.html
Laatst gewijzigd door Baltimore op 09 jun 2005 21:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 09 jun 2005 19:38

*en er zullen valse profeten opstaan* ik denk dat ik ook eens een grote boze complottheorie ga uitwerken, een sekte tegen het grote babylon ga op richten, mij zelf uitroep tot de handlanger van Christus en dan alle reformatorische zieltjes ga winnen voor mijn kamp.

VOTE ME FOR PROPHET!

*scandeerd BABYLON, IS GEVALLEN*
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 12 jun 2005 23:50

Raido schreef:*en er zullen valse profeten opstaan* ik denk dat ik ook eens een grote boze complottheorie ga uitwerken, een sekte tegen het grote babylon ga op richten, mij zelf uitroep tot de handlanger van Christus en dan alle reformatorische zieltjes ga winnen voor mijn kamp.

VOTE ME FOR PROPHET!

*scandeerd BABYLON, IS GEVALLEN*

Ho, je eerste fout als aspirant-profeet: profeten worden door God aangewezen, niet verkozen. Je kunt dus gelijk aan de slag met je roeping; mensen die niet overtuigd zijn van je nieuwe job dienen bekeerd dan wel naar de hel verwezen te worden: zij zijn niet in staat God's werk en dienaars te herkennen. 8)

Elladan
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Elladan » 13 jun 2005 00:26

* trekt monnikspij aan en hangt bord om de schouders met op de voorkant:*

LANG LEVE DE GRONDWET

* en op de achterkant:*

Het einde is nabij.

* Cliché *
* Roept om het hardst met Raido, maar vist ook in alle andere godsdienstige vijvertjes met een universalistische visie (=hengel) *
"For it was not into my ear you whispered, but into my heart. It was not my lips you kissed, but my soul."

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 13 jun 2005 09:44

Beste Baltimore,

Al eeuwen en eeuwen worden er de meest geniale complottheorieën bedacht aan de hand van het boek Openbaring. Weinig boeken zullen zo verschrikkelijk zijn misbruikt door sectes als de zevendedagadventisten, mormonen, Jehova's Getuigen en andere eindtijdschreeuwers. Immers, wie het boek Openbaring leest en een beetje creatief en selectief te werk gaat en over een "gezonde" dosis paranoia beschikt, kan een avondvullend programma schrijven met alle mogelijke toespelingen op beesten, pausen, dictators, sigaren en Bill Clinton.

Het boek Openbaring is vooral een verzetsschrift en een bemoediging voor Christenen in de verdrukking van de toenmalige Romeinse overheid. Jij en je sectevriendjes trekken het boek geheel uit zijn verband en plegen daarmee eigenlijk geestelijke verkrachting op Openbaring en daarmee op een (deel van) Gods Woord. De Rooms-Katholieke Kerk heeft in het verleden allerlei geleuter om Gods Woord heen gehangen, jij en je sectevriendjes doen exact hetzelfde.

Je bent als een skiër die een zwarte piste heeft genomen en niet weet hoe hij moet remmen. Je gaat op je plaat en je zult het voelen.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Elladan
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Elladan » 13 jun 2005 11:21

Optimatus schreef:Beste Baltimore,

Al eeuwen en eeuwen worden er de meest geniale complottheorieën bedacht aan de hand van het boek Openbaring. Weinig boeken zullen zo verschrikkelijk zijn misbruikt door sectes als de zevendedagadventisten, mormonen, Jehova's Getuigen en andere eindtijdschreeuwers. Immers, wie het boek Openbaring leest en een beetje creatief en selectief te werk gaat en over een "gezonde" dosis paranoia beschikt, kan een avondvullend programma schrijven met alle mogelijke toespelingen op beesten, pausen, dictators, sigaren en Bill Clinton.

Het boek Openbaring is vooral een verzetsschrift en een bemoediging voor Christenen in de verdrukking van de toenmalige Romeinse overheid. Jij en je sectevriendjes trekken het boek geheel uit zijn verband en plegen daarmee eigenlijk geestelijke verkrachting op Openbaring en daarmee op een (deel van) Gods Woord. De Rooms-Katholieke Kerk heeft in het verleden allerlei geleuter om Gods Woord heen gehangen, jij en je sectevriendjes doen exact hetzelfde.

Je bent als een skiër die een zwarte piste heeft genomen en niet weet hoe hij moet remmen. Je gaat op je plaat en je zult het voelen.

I second that.
Niet helemaal eens met de verwoording, maar wel met de boodschap.
"For it was not into my ear you whispered, but into my heart. It was not my lips you kissed, but my soul."

Baltimore

Berichtdoor Baltimore » 25 jun 2005 12:35

Al eeuwen!

Ja inderdaad. Als ik denk aan Openbaringen 13, dan moet ik onverwijld denken aan het 1e Beest uit de zee en het 2e uit de aarde.

In de omschrijving van het 1e Beest wordt aangegeven dat allen het zulen navolgen. Nu staat er in de Bijbel ook dat Satan, uit ale volk, taal, stam en natie zich een vrouw (volk) zal maken. Een Bruid. In het Evangelie wordt zij de Hoer genoemd, de vrouw die het Beest berijdt /alle religeiuze en politeiek anti/goddelijke machten dus (symbool van besturen-regeren) en de Bijbel leert ook dat Jezus zich een vrouw bereid (volk) de Reine vrouw. Beiden maken gebruik een Geestelijk systeem met een eigen wet.

Jezus wijst op de grondwet van de Hemel, terwijl de Koning van de wereldkerk wijst op een aardse wetgeving.

Nu las ik vanmorgen de Catechismus door van de RK en wat staat daar, tot mijn verbazing in? Datgene wat Openbaring 13 aangaande het 1e Beest en zijn wereldmacht aangeeft:

Achste les : De Heilige Kerk

Art 9 blz 32 (Ik geloof) de Heilige Katholieke Kerk (Besef wat hier staat beste lezers)

107 Wie zijn geen lid van de Rooms Katholieke Kerk?

De heidenen en de ongedoopten, de ketters, de schismatieken, de afvalligen, en degenen die door de kerkban zijn uitgesloten

Ook hier geen voorbeeld van Jezus Gerechtigheid, noch voorbeeld van Liefde. De RKK kan dus geen beeld van Christus zijn!

109 Wie is de Paus van Rome

De Paus van Rome is de wettige opvolger van de Heilige Petrus, de Plaatsvervanger van Jezus Christus op aarde, de algemene Vader van de geestelijken en van de gelovigen.

Tegenstrijdigheid ten top en onwaarheden aangaande de hemelse wet, die niet afgeschafd is ofkan zijn. De Paus is een onwettig persoon t.a.v. zijn werk in de naam van Christus. De Heilige Geest is de enige Plaatsvervangende persoon van Christus.

II Kenmerken van de ware Kerk116 Wat noemt men kentekenen van de ware Kerk?

Kentekenen van de ware Kerk noemt men de zichtbare eigenschappen waaraan men de ware Kerk van Christus kan herkennen en waardoor men ze kan onderscheiden van de protestantse en andere Kerken die zich christelijk noemen.

Hier toont de RKK haar ware :"wetteische" karakter, zij sluit andere kerken uit van het geloof en is van menig dat andere kerken die Christus belijden onwaardige kerken zijn. Slechts allen als zij Rome erkennen, zullen zij van Rome als erkend worden beschouwd in de relatie met Christus, imers de Paus is `zijn`plaatsvervanger= Koningen en regeringsleiders doen dat en volgen dus het Beest na!

117 De ware Kerk van Christus herkent men aan 4 kentekenen±

1 Zij is Eén
2 Zij is Heilig
3.Katholiek
4.Zij is Apostolisch

Hier staat niet Christus centraal maar de Paus!

En nu haal ik datgene aan, wat in Openbaring 13 zo duidelijk wordt aamgetoont±

122. Is de Rooms Katholieke Kerk katholiek of algemeen

Ja, de Rooms Katholieke Kerk is algemeen omdat zij gesticht is voor alle mensen en alle volkeren en omdat ze inderdaad verspreid is over de hele wereld.

Wat zegt nu

Openbaring 13

1 (12-18) En ik stond op het zand der zee; (13-1) en ik zag een dier opkomen uit de zee, dat zeven hoofden en tien hoornen had, en op zijne hoornen tien kronen, en op zijne hoofden namen van godslastering.
2 En het dier, hetwelk ik zag, was gelijk een luipaard, en zijne voeten waren als berenvoeten, en zijn mond was als de mond eens leeuws. En de draak gaf hem zijne kracht en zijnen troon en grote macht.3 En ik zag één van zijne hoofden, als ware het dodelijk gewond; maar zijne dodelijke wond werd genezen; en de gehele aarde liep het dier in bewondering na.4 En zij aanbaden den draak, omdat hij aan het dier die macht gegeven had; en zij aanbaden het dier, en zeiden: Wie is aan dit dier gelijk, en wie kan er tegen oorlogen?
5 En aan hetzelve werd een mond gegeven om grote woorden en godslasteringen te spreken, en aan hetzelve werd macht gegeven om dat te doen twee en veertig maanden lang.
6 En het opende zijnen mond tot lastering tegen God, om zijnen naam te lasteren en zijn heiligdom, en die in den hemel wonen.7 En aan hetzelve werd gegeven te strijden tegen de heiligen, en hen te overwinnen; en aan hetzelve werd macht gegeven over alle geslachten en talen en volken.

Aangaande de wet van Rome, zegt de Kerkvorst

23e les Eerste gebod van de Heilige Kerk

303 Waarom zijn wij verplicht de geboden van de Heilige Kerk te onderhouden=

Wij zijn verplicht de geboden van de Heilige Kerk te onderhouden, omdat ze gegeven worden door de paus.......en de Bisschoppen...die ons in Christus´naam besturen!

Hier wordt dus geleerd dat niet de geboden van de de heilige Schrift, de wet van het Hemels Koninkrijk of in het voorbeeld van Jezus worde voorgehouden, maar die van `de Kerk`. De Paus en de Bisschoppen bepalen de inhoudelijke aspecten van de wet!

Is daarmee Gods wet afgeschafd. Neen, natuurlijk niet! Blijkbaar zijn er dus 2 Rijken met 2 wetten. Openbaring 13 legt wederom uit, waarom!

Aangaande de zondag

Heilig steeds de dag des Heren!

274 blz. 59 Het derde gebod van God gebiedt de dagen te heiligen die aan God bijzonder zijn toegewijd.

Zo zo Jezus heeft ergens in de Bijbel aangeven dat Hij van de Vader in de Hemel opdracht heeft gekregen om het 4e gebod van de decaloog te veranderen in het Derde gebod van de Roms Katholieke Kerk om de zon dag te onderhouden. Daar waar de Paus en de Bisschoppen Gods 4e .gebod hebben veranderd, daar vinden dus de gelovigen in Christus de rust.
Jezus heeft nergens aangegeven dat Zijn wet enige verandering heeft ondergaan. Dat kan ook niet, want het Hemsl Koninkrijk bestaat al en onderhoudt nog steeds die grondwet welke al eeuwig is!

Staaft de RKK die verandering= Ja! De onwaardige kerkleiding van die Kerkstaat vertelt, gelukkig maar, dat zij de geboden van de Hemels God welke Jezus aan ons voorhield heeft veandert.

blz. 60 275 Wie eeft de heiligdagen bepaald=
God heeft in de Nieuwe Wet a de Heilige Kerk de macht gegeven om te bepalen welke heiligdagen zijn en hoe ze moeten gevierd worden.

De Paus, de Bisschop van Rome heeft dus Gods Hemelse Grondwet verandert en er een Apostolische wet van gemaakt. Openbaring 13

Jesaja 24

5 Het land is ontheiligd door zijne ingezetenen, want zij overtreden de wet, en veranderen de geboden, en laten het eeuwig verbond varen.

We zien dus dat er maar één Wereldse Kerk is -een Staatskerk' die de euvele moed heeft gehad om de wet van God te veranderen en daarbij te beweren dat zij de macht daarvoor van God persoonlijk ontving. En dat is Rome en geen andere!

Maar zoals we kunnen weten is Gods Evangelie, eeuwig en onveranderlijk.
Ook kunt u zien dat andersdenkenden onverwijld miserkend zijn. Ondanks de `verzoenende houding`van de Paus in onze dagen, is dat maar schijn.
Zodra Rome een weg heeft gevonden om haar macht weer ten volle uit te kunnen oefenen, als politiek én maatschappelijk het water aan de lippen zal staan van de mensen en de regerende leiders, dan zullen zij de Paus om hulp vragen. Dan zal Satan het ware gezicht van Rome aan ons tonene, da zal alle ongeestelijke en onreine dat van Rome uit kan gaan, zich openabaren, zonder angst te hebben voor oppositie, zal zij haar ware aard weer tonen. Openbaring 17Wie er aan blijft vasthouden dat Gods wet is afgeschafd, of dat Jezus daatoe ooit een opdracht zou hebben ontvangen om zulks te doen, inclusief het heilige karakter van de Sabbat, weet nu dat hij, in elk geval de steun kan verwachten van een andere wet, een Nieuwe Wet

Dat betekent, heel concreet, dat zij die Gods eeuwige Evangelie verwerpen, door de wet van God te ontkennen, altijd onder een `andere` christelijke wet zullen valen. De onheilige, niet hemels gericht grondwet van de Kerk die Satan in de wereld heeft geplaatst om op de Plaats te gaan zitten van Christus, wie nu Mattheus 24 nog eens door leest, zal zien waar Christus voor waarschuwt, als Hij zegt, dat Hij niet hier, maar ook niet daar )in Rome kan zijn. Daarmee is gelijk bewezen dat in Rome de onware kerkleider zit, hoe we het ook wenden of keren. Als Christus nog niet hier op aarde kan zijn, dan is het namelijk ondenkbaar dat de Paus de Plaatsvervanger is of ka zijn. Zijn gezag is onwettig!

Gods wet is eeuwig en onwankelbaar! Gods wet is niet afgeschafd, want Jezus roept op tot de aanvaardign van die wet! Hoe we het ook keren of wenden. Er is geen ander Evangelie! Neen, geen één

Elladan
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Elladan » 25 jun 2005 13:07

Hmm, Philadelphia, wat maak jij van dit stuk?

And with his father, the son shall come. He will reign in his father's name, while he is exiled in the abyss. The son will make war to all life and all things deemed 'good' by the infidels. The dark fires that surround the son will enflame and incinerate those resistant to him, and their deaths shall be tainted by him. All those that die by his hand are forever tainted in the Eyes of Allfather.
The army of the son will be strengthened by the Kraken, and he will have supremacy over the oceans. His strength will lie in deceit and war, and his followers will be bestowed infernal strength. Neptune will rise once more to do war, and he will be defeated. Aegir will rise, and the son will be victorious over them.
Then when all of the sea is tainted, the son will make war on those resistant. A great creature will rise again, and life will be in it. Sucked from the earth and living things will its life be, for life the son cannot create.

When the rituals are done, when the father is unleashed, the son's reign will be over, and his strength will dwindle and be given to his father. Then the Allfather will send his own to fight the father, and there will be war. This is the account of Malfides, son of Zaël, prophet of that which is in darkness.

Baltimore

Berichtdoor Baltimore » 01 jul 2005 11:23

Beste,

Flappie schreef:

Wat ik wel wil geloven is dat het vaticaan meer invloed op de EU heeft dan wij beseffen.

Nu is het zo dat het Vaticaan wel degelijk de hervormer van Europa genoemd kan en mag worden. Zij heeft sinds haar verbondenheid met de Staat, altijd een hoofdrol gespeeld in de vorming van Staten en de hervorming van continenten.

Vooral Afrika is momenteel haar werkgebied waar zij twee eeuwen geleden a de slavernij toepaste om er politieke slag uit te slaan (Congo-België), dat zij als een soort prototype gebruikt om de One World Order tot stand te brengen. Nu fantaseer ik natuurlijk niet zo maar wat. Mijn conclusies zijn niet alleen op de Bijbel en de ervaringen persoonlijk gebaseerd maar heel opmerkelijk vond ik in rapporten van diverse Rooms Katholieke schrijvers, economen en theologen. Graag wil ik jullie enkele voorhouden, zodat jullie voor jezelf kunnen bepalen of dat Rooms Katholieke wereld politiek is of dat dat met Jezus ergens dan ook, te maken zou hebben. Ik geef de feiten weer; jullie moeten maar beslissen!

We spreken hier over het economisch-politieke denken en handelen avn de Rooms Katholieke Kerk. (Stand 1999)

Voordat we de angstaanjagende feiten van de zo vrome Rooms Katholeike Kerk (als politiek staat) onder ogen krijgen eerst nog iets interessants, aangehaald door Thomas J. Reese, die in zijn boek Inside the Vatican politics and Organization of the Catholic Church (Harvard Pres 1996, page 69) dit neerschijft:

According to Canon Law, the control of all property of the Roman Church-State belongs tot the Pope, its supreme Emperor (page 10)

Hier moeten we begrijpen dat alles wat zich in de wereld bevindt feitelijk onder het gezag en bezit van de Paus valt. We kunnen ons dat niet voorstellen. Maar als de Paus meent de Plaatsvervanger van Christus te zijn maar Christus ons leert in Zijn woord dat wij, zonder Hem niets zijn, dan bezitten wij niets maar behoort feitelijk alles aan God de Vader toe.

Bekijken wij het door de ogen van het Vaticaan, dan is zij, op Gezag van Christus de (beheerder) servant van Christus en dus de eigenaar van alles, wat zich op aarde bevindt en nog zal komen. mar dat is een leugen want Chstus is niet door een zondig) Mens vervangen, maar door de heilige Geest.

Waar vinden we de bevestiging er van! Wel als Communisme alles gemeenschappelijk maakt en Kapitalisme alles toegkent aan de individu, dan streeft de Rooms Katholieke Kerk als een regerende macht, naar iets wat daar het midden van is. Immers de RKK veroordeelt zowel communisme als kapitalisme. Echter, zij is de beheerder én oprichter van bedie systemen, immers zij handelt nar haar Gezag en toegekende (toegeeigende) macht om namens Christus te handelen (zij is imers Apostlisch zoals ook de OT Joden zich lieten leiden door apostolische wetten).

De One World Order, dis dus door Rome ontwikkelt wordt is dus gebaseerd op een "fairplay"van Rome en haar wereldleiders in lats van de :iefde van Christus, welke altijd op de individu in relatie tot Christus is gebaseerd, en nooit op wereldse religies of politieke fundamenten.

Afin, wat laat de Kerk van Rome ons nu zien vanuit har politiek-religieuze complottheorie, om de One World Order te vestigen:

Waar is nu de wereldse economie op gebaseerd!

Roman Catholic economic thought, as developed by the Popes in their encyclocals and by the Roman Church-State councils, has been a contributor to.....

1. Feudalism and guild socialism in Europe during the Middle Ages;

2. fascism in Italy, Spain, Portugal, Croatia, and Latin America in the twentieth century;

3. Nasizm in Germany in the twentieth century;

4 interventionism and the redistributive state in the West, including the USA in te twentieth century and

5. liberation theology in Latin America and Africa in the twentieth century and today

and also thus in the political arena to day, in all his aspects, there is no doubt!

Het Vaticaan staat dus zowel politiek als ook economisch met beide benen midden in de continentale als ook (dus feitelijk ook) wereld politiek en economische wereld.

Openbaring 13 wordt hier dus zowel politiek als economisch (Merkteken) bewezen door de eigen weergave van het streven en daden der RKK.

Ze heeft de terroristen van de twintigste eeuw geleid en voorzien van de nodige economische als wel praktische hulp om de politeike en religueze doelen (van de Pausen dus) te verwerkelijken.

verder:

Dat oorlogen en de situaties zowel voor als na de active ingreep van het Vaticaan, onder de dekmatel van andere Orden wordt voortgezet mag blijken uit het feit dat de Jezuiten orde de zaken grondig of van de grond af aan, op RK basis herstructueren en dus een Rooms Katholiek fundament leggen onder de gewijzigde situatie, teneinde door een voortschrijdende economie en politiek kader, zo de gehele wereld te herinrichten. Zij zit aan de wateren der wereld. Dat Afrika hierbij een soort proefbasis is geweest en nog is, mag blijken uit het feit dat, waar de laatste dictator verdwenen is, of waar de laatste rebel is verdwenen, de laatste dode in een burgeroorlog gevallen is, Instituten van de Jezuitenorde als paddestoelen uit de grond rijzen en het volk, door een gefingeerde armoede situatie in bedwang wordt gehouden. Zo wil Rome en Washington de gehele wereld dwingen tot gehoorzaamheid aan het Systeem. De Draak regeert echter zoals Openbaringen 13 ons leert.

Niet voor niets zijn de meeste Protestantse landen rijker dan de Rooms Katholieke landen. Het is niet meer dan een politiek plan, waarbij de Leider (Ruler) de eisen kan veranderen naar haar persoonlijke staatsvorm.
Wie is de Emperor in de wereld, De Draak (Satan)? De Paus, dus heeft hij ook macht en gezag over de Protestantse kerken en instellingen, zolang zij de politieke wet volgt van Rome.

De Catholieke doctrine luidt dan feitelijk als volgt:

Human rights are more important than property rights. Pas op hier staat Catholic doctrine! Maar die doctrine werd steun gegeven door het (2e Beest) de USA door President Lyndon Johnson's Great Society:

We shall take from the haves and give tot the have-nots, who need it so much. It appears in the literature of fascism, Nazism, liberation theology, interventionism ans socialsim. Hier zien we dus de echo van het Communisme dat zo "succesvol"door Paus Johannes II uit de wereld was verbannen, speciaal uit Midden- en Oost Europa. de hele wereld dankte de Paus voor zijn dienstwerk in Miden- en Oost Europa. Wie de Sollicitudo Tei Socialis van John Paul II er op na leest (1987) zal straks vreemd opkijken as hij of zij gedwongen wordt zijn bezittingen verplicht te delen met "de armen". Dat zij dan hoogstpersoonlijk je psullen op komen halen, is dan niet te bestrijden. hetzelfde beeld kennen nog vele ouderen, toen de Duitsers alle huizen en gebouwen leegroofden en alles naar Duitsland zonden. Duitsers namen bezit van de huizen die zij hadden veroverd op de "vijand". Wie zich de beelden van de burgeroorlog van de Croaten en Serviërs herinnerd in de jaren '90 van de vorige eeuw, zal ontdekken dat Romans Catholic economical doctrine, tot op de dag van vandaag post vat in deze wereld. Ik vrees dat werk ons allen nog vrij zal kunnen maken, kijk maar eens waar de Human Rights op gebaseerd zijn:

Public Catholicism:

The workers have a claim upon industry for all the means of living, from the time they negin to work until they die.When industry does not do it directly...then it is the business of government to enforce it upon industry.

Wel als nu beide zijn gefundamenteerd op de Emperor fo the World, de Paus, welke andere keus van intimidatie en manupulatie hebben wij dan. Maakt weken dan echt vrij, als Human Rights is het handvest van Rome, om de mensen wijs te maken dat zij "recht hebben"op iets, dat alleen in navolging van Eén Man, gerechtvaardigd is of de vrijheid van bezit geoorloofd of toegestaan ag worden?

Human Rights op grond van werken en dienen van de Beesten en har Merkteken, dat in de politieke arena tot een One World Order zal worden gekneed.

Rights to "freely"founding unions for working, right to culture, right to emigrate, right to food, right to clothing, right to rest, right to medical care, right to a just wage, right to life, right to a sage inviroment, right to personal security of workers, right to loife, right to family life, right to work, right to a pesion, right to strike, right to, right to, right to to to to to.....

Als we dus rechten hebben op....dan betekent het ook dat er redenen kunnen zijn dat we geen recht hebben op!!! Nadenkertje

Deze aspecten (waarvan ik nog niet eens alles heb genoemd) kunnen alleen plaats vinden als we de individu gecontroleerd kunnen volgen. Als we (als politieke Staat) kunnen controleren of de individu voldoet aan de eisen die gesteld zijn om .........de Human Rights ook te mogen ondergaan. Als we trouw zijn aan het Systeem, de Staatskerk!
Het is voor Rome van belang dat elk aspect van ons leven wordt gecontroleerd en beheerd, om ons deel te kunnen laten hebben aan de Human Rights. Als we op één punt miskleunen, zijn we out!

De Roos Katholieke kerk keert langzaa maar zeker terug naar de twee-ledige maatschappij: De bewinsvoerders en het volk. De Rijke klasse en de werkers, de slaven de horigen die de Staat (-skerk) moeten gehoorzamen. De Koning wordt weer God. De mens tot een trouw mens te maken (aan Rome en de paus) is de essentie van de Human Rights doctrine, want dat is nu wat de Rooms Katholieke Kerk dan tot stan kan brengen: salvation! Exact datgene wat ook in openbaring 13 staat aangaande "de wonde die het Beest aan zijn hoofd ontving" Jezus stierf en stond weer op ! Maar omdat de Draak niet iemand uit de dood kan doen laten oprijzen, paste Satan dus het Pausdom toe op de ondergang en weer opkomst van zijn macht. Schijndood!

Van ons zuur verdiende geld zal steeds meer en meer overblijven om, zelfstandig te kunnen beheren. Het vrij besteedbare inkomen zal uiteindelijk wegsmelten. De Staat zal alles gereguleerd in banen leiden, zelfs onze inkomens, die geen inkomen blijken te zijn, maar gewoon monopolie-geld of geleend geld.

Het is geen voorbeeld van God. Van Hem ontvangen wij , zonder er iets zelf aan toe te voegen we hoeven er niet voor te werken nog Human Rights voor te erkennen. Dat is het verschil. Wij kiezen zelf en hebben geen Human Rights nodig om het Hemelse Koninkrijk binnen te mogen gaan. Wij hoeven slechts maar te voldoen aan onze eigen keuze. De rest is voor ons al volbracht. Human Rights verplichten ons om iets na te volgen wat we niet zelf gekozen hebben. We worden "vrij"als we het Systeem navolgen.
Jezus leert ons dat als we Zijn wet aannemen (Liefde) we al verlost zijn. Laten wij dan ook de politike preitpraat voor wat het is en laten wij een Hemels wet tot fundament van ons hart maken, zodat we niet door Arbeid alleen bevrijd kunnen worden.

Niets verandert er onder de zon!

Baltimore

Berichtdoor Baltimore » 01 jul 2005 11:25

Beste,

Flappie schreef:

Wat ik wel wil geloven is dat het vaticaan meer invloed op de EU heeft dan wij beseffen.

Nu is het zo dat het Vaticaan wel degelijk de hervormer van Europa genoemd kan en mag worden. Zij heeft sinds haar verbondenheid met de Staat, altijd een hoofdrol gespeeld in de vorming van Staten en de hervorming van continenten.

Vooral Afrika is momenteel haar werkgebied waar zij twee eeuwen geleden al de slavernij toepaste om er politieke slag uit te slaan (Congo-België bijv.), dat zij als een soort prototype gebruikt om de One World Order tot stand te brengen. Nu fantaseer ik natuurlijk niet zo maar wat. Mijn conclusies zijn niet alleen op de Bijbel en de ervaringen persoonlijk gebaseerd maar heel opmerkelijk vond ik in rapporten van diverse Rooms Katholieke schrijvers, economen en theologen. Graag wil ik jullie enkele voorhouden, zodat jullie voor jezelf kunnen bepalen of dat Rooms Katholieke wereld politiek is of dat dat met Jezus ergens dan ook, te maken zou hebben. Ik geef de feiten weer; jullie moeten maar beslissen!

We spreken hier over het economisch-politieke denken en handelen avn de Rooms Katholieke Kerk. (Stand 1999)

Voordat we de angstaanjagende feiten van de zo vrome Rooms Katholeike Kerk (als politiek staat) onder ogen krijgen eerst nog iets interessants, aangehaald door Thomas J. Reese, die in zijn boek Inside the Vatican politics and Organization of the Catholic Church (Harvard Pres 1996, page 69) dit neerschijft:

According to Canon Law, the control of all property of the Roman Church-State belongs tot the Pope, its supreme Emperor (page 10)

Hier moeten we begrijpen dat alles wat zich in de wereld bevindt feitelijk onder het gezag en bezit van de Paus valt. We kunnen ons dat niet voorstellen. Maar als de Paus meent de Plaatsvervanger van Christus te zijn maar Christus ons leert in Zijn woord dat wij, zonder Hem niets zijn, dan bezitten wij niets maar behoort feitelijk alles aan God de Vader toe.

Bekijken wij het door de ogen van het Vaticaan, dan is zij, op Gezag van Christus de (beheerder) servant van Christus en dus de eigenaar van alles, wat zich op aarde bevindt en nog zal komen. maar dat is een leugen want Chstus is niet door een (zondig) Mens vervangen, maar door de Heilige Geest.

Waar vinden we de bevestiging er van! Wel als Communisme alles gemeenschappelijk maakt en Kapitalisme alles toegkent aan de individu, dan streeft de Rooms Katholieke Kerk als een regerende macht, naar iets wat daar het midden van is. Immers de RKK veroordeelt zowel communisme als kapitalisme. Echter, zij is de beheerder én oprichter van beide systemen, immers zij handelt naar haar Gezag en toegekende (feitelijk onrechtmatig toegeeigende) macht om namens Christus te handelen (zij is immers Apostlisch zoals ook de OT Joden zich lieten leiden door apostolische wetten).

De One World Order, dis dus door Rome ontwikkelt wordt is dus gebaseerd op een "fairplay"van Rome en haar wereldleiders in plaats van de liefde van Christus, welke altijd op de individu in relatie tot Christus is gebaseerd, en nooit op wereldse religies of politieke fundamenten.

Afin, wat laat de Kerk van Rome ons nu zien vanuit har politiek-religieuze complottheorie, om de One World Order te vestigen:

Waar is nu de wereldse economie op gebaseerd!

Roman Catholic economic thought, as developed by the Popes in their encyclocals and by the Roman Church-State councils, has been a contributor to.....

1. Feudalism and guild socialism in Europe during the Middle Ages;

2. fascism in Italy, Spain, Portugal, Croatia, and Latin America in the twentieth century;

3. Nasizm in Germany in the twentieth century;

4 interventionism and the redistributive state in the West, including the USA in te twentieth century and

5. liberation theology in Latin America and Africa in the twentieth century and today

and also thus in the political arena to day, in all his aspects, there can no be doubt about that! (http://www.reformation.org/vatican-and-islam.html)

Het Vaticaan staat dus zowel politiek als ook economisch met beide benen midden in de continentale als ook (dus feitelijk ook) wereld politiek en economische wereld.

Openbaring 13 wordt hier dus zowel politiek als economisch (Merkteken) bewezen door de eigen weergave van het streven en daden der RKK.

Ze heeft de terroristen van de twintigste eeuw geleid en voorzien van de nodige economische als wel praktische hulp om de politeike en religueze doelen (van de Pausen dus) te verwerkelijken.

verder:

Dat oorlogen en de situaties zowel voor als na de active ingreep van het Vaticaan, onder de dekmatel van andere Orden wordt voortgezet mag blijken uit het feit dat de Jezuiten orde de zaken grondig of van de grond af aan, op RK basis herstructueren en dus een Rooms Katholiek fundament leggen onder de gewijzigde situatie, teneinde door een voortschrijdende economie en politiek kader, zo de gehele wereld te herinrichten. Zij zit aan de wateren der wereld. Dat Afrika hierbij een soort proefbasis is geweest en nog is, mag blijken uit het feit dat, waar de laatste dictator verdwenen is, of waar de laatste rebel is verdwenen, de laatste dode in een burgeroorlog gevallen is, Instituten van de Jezuitenorde als paddestoelen uit de grond rijzen en het volk, door een gefingeerde armoede situatie in bedwang wordt gehouden. Zo wil Rome en Washington de gehele wereld dwingen tot gehoorzaamheid aan het Systeem. De Draak regeert echter zoals Openbaringen 13 ons leert.

Niet voor niets zijn de meeste Protestantse landen rijker dan de Rooms Katholieke landen. Het is niet meer dan een politiek plan, waarbij de Leider (Ruler) de eisen kan veranderen naar haar persoonlijke staatsvorm.
Wie is de Emperor in de wereld, De Draak (Satan)? De Paus, dus heeft hij ook macht en gezag over de Protestantse kerken en instellingen, zolang zij de politieke wet volgt van Rome.

De Catholieke doctrine luidt dan feitelijk als volgt:

Human rights are more important than property rights. Pas op hier staat Catholic doctrine! Maar die doctrine werd steun gegeven door het (2e Beest) de USA door President Lyndon Johnson's Great Society:

We shall take from the haves and give tot the have-nots, who need it so much. It appears in the literature of fascism, Nazism, liberation theology, interventionism ans socialsim. Hier zien we dus de echo van het Communisme dat zo "succesvol"door Paus Johannes II uit de wereld was verbannen, speciaal uit Midden- en Oost Europa. de hele wereld dankte de Paus voor zijn dienstwerk in Miden- en Oost Europa. Wie de Sollicitudo Tei Socialis van John Paul II er op na leest (1987) zal straks vreemd opkijken as hij of zij gedwongen wordt zijn bezittingen verplicht te delen met "de armen". Dat zij dan hoogstpersoonlijk je psullen op komen halen, is dan niet te bestrijden. hetzelfde beeld kennen nog vele ouderen, toen de Duitsers alle huizen en gebouwen leegroofden en alles naar Duitsland zonden. Duitsers namen bezit van de huizen die zij hadden veroverd op de "vijand". Wie zich de beelden van de burgeroorlog van de Croaten en Serviërs herinnerd in de jaren '90 van de vorige eeuw, zal ontdekken dat Romans Catholic economical doctrine, tot op de dag van vandaag post vat in deze wereld. Ik vrees dat werk ons allen nog vrij zal kunnen maken, kijk maar eens waar de Human Rights op gebaseerd zijn:

Public Catholicism:

The workers have a claim upon industry for all the means of living, from the time they negin to work until they die.When industry does not do it directly...then it is the business of government to enforce it upon industry.

Wel als nu beide zijn gefundamenteerd op de Emperor fo the World, de Paus, welke andere keus van intimidatie en manupulatie hebben wij dan. Maakt weken dan echt vrij, als Human Rights is het handvest van Rome, om de mensen wijs te maken dat zij "recht hebben"op iets, dat alleen in navolging van Eén Man, gerechtvaardigd is of de vrijheid van bezit geoorloofd of toegestaan ag worden?

Human Rights op grond van werken en dienen van de Beesten en har Merkteken, dat in de politieke arena tot een One World Order zal worden gekneed.

Rights to "freely"founding unions for working, right to culture, right to emigrate, right to food, right to clothing, right to rest, right to medical care, right to a just wage, right to life, right to a sage inviroment, right to personal security of workers, right to loife, right to family life, right to work, right to a pesion, right to strike, right to, right to, right to to to to to.....

Als we dus rechten hebben op....dan betekent het ook dat er redenen kunnen zijn dat we geen recht hebben op!!! Nadenkertje

Deze aspecten (waarvan ik nog niet eens alles heb genoemd) kunnen alleen plaats vinden als we de individu gecontroleerd kunnen volgen. Als we (als politieke Staat) kunnen controleren of de individu voldoet aan de eisen die gesteld zijn om .........de Human Rights ook te mogen ondergaan. Als we trouw zijn aan het Systeem, de Staatskerk!
Het is voor Rome van belang dat elk aspect van ons leven wordt gecontroleerd en beheerd, om ons deel te kunnen laten hebben aan de Human Rights. Als we op één punt miskleunen, zijn we out!

De Roos Katholieke kerk keert langzaa maar zeker terug naar de twee-ledige maatschappij: De bewinsvoerders en het volk. De Rijke klasse en de werkers, de slaven de horigen die de Staat (-skerk) moeten gehoorzamen. De Koning wordt weer God. De mens tot een trouw mens te maken (aan Rome en de paus) is de essentie van de Human Rights doctrine, want dat is nu wat de Rooms Katholieke Kerk dan tot stan kan brengen: salvation! Exact datgene wat ook in openbaring 13 staat aangaande "de wonde die het Beest aan zijn hoofd ontving" Jezus stierf en stond weer op ! Maar omdat de Draak niet iemand uit de dood kan doen laten oprijzen, paste Satan dus het Pausdom toe op de ondergang en weer opkomst van zijn macht. Schijndood!

Van ons zuur verdiende geld zal steeds meer en meer overblijven om, zelfstandig te kunnen beheren. Het vrij besteedbare inkomen zal uiteindelijk wegsmelten. De Staat zal alles gereguleerd in banen leiden, zelfs onze inkomens, die geen inkomen blijken te zijn, maar gewoon monopolie-geld of geleend geld.

Het is geen voorbeeld van God. Van Hem ontvangen wij , zonder er iets zelf aan toe te voegen we hoeven er niet voor te werken nog Human Rights voor te erkennen. Dat is het verschil. Wij kiezen zelf en hebben geen Human Rights nodig om het Hemelse Koninkrijk binnen te mogen gaan. Wij hoeven slechts maar te voldoen aan onze eigen keuze. De rest is voor ons al volbracht. Human Rights verplichten ons om iets na te volgen wat we niet zelf gekozen hebben. We worden "vrij"als we het Systeem navolgen.
Jezus leert ons dat als we Zijn wet aannemen (Liefde) we al verlost zijn. Laten wij dan ook de politike preitpraat voor wat het is en laten wij een Hemels wet tot fundament van ons hart maken, zodat we niet door Arbeid alleen bevrijd kunnen worden.

Niets verandert er onder de zon!
Laatst gewijzigd door Baltimore op 05 jul 2005 16:51, 4 keer totaal gewijzigd.

Elladan
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Elladan » 02 jul 2005 00:41

Hmm... Satan kan wel degelijk mensen uit de dood doen opstaan...
Da's mijn persoonlijke ervaring waar ik niet méér over wil zeggen... maar geloof me dat 'mensen' die al dood zijn, door Satan's macht weer tot leven gewekt kunnen worden.

Baltimore

Berichtdoor Baltimore » 04 jul 2005 18:39

Elladan,

Satan kan geen mensen tot leven wekken! Dat kan alleen door Jezus.

We weten zeker dat er, door Gods ingrijpen, en opstanding der eeuwig levenden zal zijn (1e opstanding bij de wederkomst vanChristus) en een 2e opstanding na 1000 jaren, als Jezus mét de verlosten en de engelen, geheel gelouterd en voorbereid, getuigen zullen zijn van de opstanding der eeuwige doden en -daarna weer- de vernietiging van hen met Satan en deze wereld. De verlosten zullen er getuigen van zijn dat Satan en zijn volgelingen niet tot de inkeer zijn gekomen zich te willen veranderen. Zij kunnen niet in het Eeuwige Koninkrijk vertoeven. Einde van de zonde, einde van de zondag en einde van de RKK als wereldmacht en Staatskerk! Zij die de koningen der aarde om zich heen schaarde en ande wateren zat, teneinde de mensen te misleiden tot de grote oorlog tegen God. (Openbaring 17)

Immers dat voorbeeld is reeds gegeven. Satan kan wél mensen en menselijke eigenschappen imiteren zoals "geestverschijningen" (Maria verschijningen) als ook stemmen nadoen. Vergeet niet dat Satan ooit in de Hemel woonden en ook nog steeds bepaalde eigenschappen misbruikt.

Dat is juist wat Jezus naliet, en de menselijke gedaante geheel aannam. In tegenstelling tot Satan, misbruikt (-e) Jezus zijn goddelijke eigenschappen niet, maar legde die bewust af. In datzelfe voorbeeld kunnen wij dus gered zijn, omdat we steeds meer Gods gaven in ons laten werken, door de Heilige Geest. Daardoor gaan we zonden herkennen.

Aangaande Satans werk, nog even een klein voorbeeld, waarop de UN /VN haar daden en besluiten baseert!

De actie aangaande de tegenwerping van de politiek van de G8 was ook Stans werk. Hij wil de mensen er toe brengen alles op te geven voor een betere wereld en dus de economie te delen met de armen. Dat is geen politiek doel om de mensen er zelf toe te bewegen, neen het doel is de mensen te leren aanvaarden, dat de politiek straks de "armen" tot gerechtmatigde (legale) diefstal aan te zetten, omdat zij daar "recht op heeft". De essentie is dus dat wij alles verplicht moeten delen, ook al zal het "wettelijk"worden gestolen. Dat klinkt nu vreemd, maar let maar eens op de teksten van de UN en Vaticaan zelf!

..the posession of al things in common is the natural law. In fact it is the universal freedom are said to be the natural law because, to wit, the distinction of possessions are slavery were not brought in by nature, but devised by human reason for the benefit of human life.........................Hence, whatever certain people have in superabundance is due, by natural law to the purpose of succoring the poor (Summa Theologiae 2nd article)

Paus Johannes Pausl II ondersteunt dit streven van de UNESCO en de UN, om alle goederen der wereld te herorganiseren te herverdelen; notabene vanuit het zichtspunt van Rome, door te stellen dat:

..."all goods" includes not just the goods found in nature but manufactured goods as well. John Paul II declared that all men must have "...eccess tot those goods which are intended for common use: both the goods of nature and manufactured goods"
(John paul II Laborem Exerceris (1981)

Noch is dat een voorbeeld van Jezus, immers Zijn Rijk is niet van deze wereld, noch leidt dit tot een verlossing va de zonde in deze wereld, eerder versterkt zij de zondige daden van deze wereld en maakt hen vuiler en vuiler. Eerder tot een wereld van gevangenen, omdat zij allen toestemming gaven aan de Beesten, zo te handelen (zie de acties tegen de G8 van afgelopen weekend, waarbij het nummer 11.11.11 zo duidelijk gezien werd . Het nummer 1 teken is de plaats-teken dat satan zich toe-eigent als staande boven God de Schepper.)

Hier heb ik een kort stukje uitgelicht uit het gehele stuk aangaande de essentiële kenmerken en doelstellingen van de RKK en de UN om dus een tegenstelling te creëren en, uiteindelijk twee klassen te vormen; de "rijken"en de "armen". Dat is dan het uitgangspunt om de One World Order te vormen. Immers de door de Beesten opgeroepen klassen zijn het uitgangspunt en het middel om de armoede uit de wereld te helpen, door door economisch ingrepen de verschillen op te heffen.

In Jezus'opinie gaat het bij Hem om twee tegenstellende groepen die Hem wel of niet aanvaarden. Zo zien we dus dat Satan aardse problemen gebruikt om -de schijn- van Jezus op te houden. Hij, de Draak, gebruikt opzwepende en in de massa terug te vinden emoties in plaats van weldenkende en persoonlijk steekhoudende argumenten van de Jezus onze Meester, om Hem na te volgen. De keuze ligt bij de mens, niet bij de Staat zoals Rome en Washinton ons doen geloven. (Openbaring 17)

Ook bij Hitler gebruikte Satan het schuldcomplex van een heel volk, om het verlies van WOII te rechtvaardigen.

De aanbidding van zowel het politieke als het religieuze aspect zijn dus samenwerkend om de Eenheidsstaat te vormen, als het Babylonische Rijk. Babylon= Rijk dat door economische maatregelen is opgericht en waar alle mensen "gelijk zijn"door het Merkteken en haar autoriteit te erkennen.
Deze ontwikkeling loopt parallel aan de oprichting van Gods Koninkrijk voor deze arde. Satan kan niet sneller voortgaan dan dat de profetie zijn vervulling moet hebben. Dat Christenen daaraan deel hebben, mag duidelijk zijn. Immers hpoe sneller de boodschap over de wereld gaat, des te eerder kan God alles afsluiten. Hij, de Scheper van Hemel en aarde werkt met Zijn trouwe navolgers samen. Dat heeft Hij immers bevestigt in Mattheus 18 en herhaalt de speciale oproep nog eens in Openbaring 14: 1-15

Openbaring 13 omschrijft de 2 machten die dat bewerkstelligen en Openbaringen 17 leert ons dat -inderdaad- de Koningen der aarde de beide Beesten in verbazing ondersteunen en navolgen. De huidige tegensteling in de wereld is dat Protestantse laden over het algemeen "rijker zijn"dan de Rooms Katholieke. En daar ligt dus de macht van Rome om dus de Protestantse landen onder haar gezag te brengen door haar rijkdom te leren delen met de armen landen! (En het de rijken te verwijten dat ze rijk zijn)

Paus XI schreef reeds in 1931 (Rerum Novarum) Quasragesimo Anno dat er voor de gehele mensheid een oplossing moest komen voor de moeilijke problemen, menselijke solidariteit te vinden "The Social Question". Om de tegenstelling weg te werken, was het Vaticaan zowel de oprichter als ook de tegenstander van het zogenaamde Marxisme. Immers het systeemn bestreed het kapitalisme (ook veroordeeld door Rome) maar ook de Kerk. Door voor- en tegen zelf te creëren, kon de Staatskerk in de wereld haar gang gaan, onder de dekmantel van een onschuldige (in het wit) Paus en de weerzinwekkende werking van de Men in Black, de Jezuitenorde ( en haar moraal).

Hoe het Vaticaan haar religieuze dekmantel misbruikte (en Jezus offer in feite dus ook) mag blijken uit het volgende van Paus Pius XI:

Tenum Novarum was instrumental in ending laissez-faire capitalisme in the twentieth centurty by ushering in the era of "effective interference by all governments"

Geen reden tot commentaar; hier weer de essentie van de profetie over Openbaring 13 als ook Openbaring 17. Jezus werkte nooit voor een wereldse regering, alleen die van Zijn Vader van een Hemels Koninkrijk. De RKK van Rome, voorstaat dus niet Jezus maar de Ruler van wereldse Koningen (De Draak) en zij werkt dor geheime organisaties, onttrokken aan het menselijke oog!.

Dat de One World Order dus een "Communistische grondslag zal hebben"mag blijken uit de besluiten die reeds Paus Pius XI openbaarde:

The experiment with economic freedom life must end, and economic life must again be subjected to planning and government. (page 66)

Paus Johannes Paul II herhaalt exact deze gedachte in zijn Sollicitudo Rei Sociales On Social Concern (1987) page 7 en 9

Is de Rooms Katholieke Kerk verandert? Neen! Zal zij haar Inquisitie weer toepassen door geweld en (electronisch gestuurde) onderdrukking? Ja!
En als e Openbaring 13 oprecht lezen, door de Heilige Geest geleid dan kunnen we ook begrijpendat de USA dé eminente rol speelt, die Openbaring 13, aangaande het 2e Beest aan ons voorhoudt.
Want ook hier spreekt George Bush sr, de vader en politieke manipulist de waarheid als hij in 1991 in de Los Angeles Time verklaart:

It is a big ideas A New World Order, where diverse nations [color=darkred]are drawn together in common cause...only the Unitred States has both the moral standing and the means to back it up..

Moreel, inderdaad door Rome en de Draak, zoals Openbaring 13 ons leert. De means, uiteraard.het is haar bedoeling ook, door geweld en kracht, dor politieke en economische intimidatie en door fake terrorism. Als een Beest handelend in plaats van als het Lam.

Satan heeft net zo goed een profetie als Jezus. het verschil zit 'm in datgene wat Openbaring 1:1-10 ons leert. Jezus openbaart Zijn plannen aan de trouwe gelovige. Satan werkt door geheime organisaties en een weergave van een mystiek geloof dat vooral niet geopenbaard mag worden. Kunnen we geloven dat God ons een Bijbel heeft gegeven, waarvanb een deel "mystiek" en ontoegankelijk is voor ons? Neen, dat is ondenkbaar!.

Volgende keer zullen we misschien zien hoe en waarom de UN deze gedachte precies zo (politiek) aanstuurt als Rome haar opdraagt! Acties zoals het afgelopen weekend waarbij vele beroemdheden betrokken waren, spelen de G8 dus in de kaart en is het de doelstelling die reeds is uitgewerkt, die door de wereld nog geaccepteerd moet worden.

Wollt Ihr den Totalen Krieg, vroeg Joseph Göbels in 1936 aan het Duitse volk. Geheel al voorbereid en geheel politiek geengageerd door zowel Rome als de Nazi partij, kon het Duitse volk, onwetend en misleid niets anders zeggen dan: Ja! Waar dus ook vele Joden en Christenen volmondig ja op zeiden; omdat men meende dat er een messias-achtige figuur was opgestaan!

In de Daily Telegraph van zaterdag 3 december 1999 verklaart de Paus, dat de eenheid van Europa een van God gezonden opdracht is, waarbij de RKK de leiding in heeft. Zij begonnen, zo leert het krantenartikel, Rooms Katholieke Bisschoppen bereidden het wettige (canon instellende) process voor waarvan Konrad Adenauer de animator zou worden, (alle koningen der aarde volgen immers de Draak waar het gaat Openbaring 17).

De Paus verklaart dat de vorming van de EU begon bij de de "vaders" die het fundament voor de EU legden op de weg naar de Heiligheid van die Superstaat. Dit besluit kwam voort uit de vlak daarvoor gehouden Synode voor Europa.

Doel: ..The reason of this all, was that these men founded the EC on Roman Catholic principles

The EC is a design (of the Great Design) not only of human beings but of God. The EU is build on "a rock"

En een enkele -verbaasde- politicus waagde het er aan te twijfelen of de EC als Superstaat (ook) als een religieuze Staat erkent mag zijn.

De vervulling van de profetie van Daniël in Openbaring 13 én Openbaring 17 ten voete uit!

En zo zal het gaan als wij ons niet verbonden weten door de Heilige Geest in Christus, wijzend op een Hemels Koninkrijk met liefde volle wetten en leefregels!

Gandalf
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Gandalf » 14 jun 2007 21:20

Voor mij hoeft de hele oorsprong van de EU, waarop het gebouwd is enzo niet perse in de grondwet. Het mag wat mij betreft ook naar Nederlands model. Aan de andere kant, laat dat grondwet gedoe maar zitten, een samenvattend verdrag (wat het ook was) ligt me meer naar het hart.

Anyway, Nu zijn ze er nog steeds mee bezig:
"Het voorstel is om de Naam van God weg te laten uit de herziene versie van de Europese Grondwet.
Dat is de boodschap die Angela Merkel heeft meegedeeld aan 20 religieuze leiders van Europa."
Er werd mij verwezen naar een site waar je een petitie kunt ondertekenen als je tegen het weglaten bent.
Leek me wel een vermelding hier waard, onder het mom van, hoe meer mensen het ondertekenen, hoe beter.

Hier de link:
http://www.petition4him.com/

Terug naar “Archief”