Bij zo'n 30 posts word je 'gevorderde' en krijg je 2 rondjes
Bij zo'n 100 posts word je 'professional' en krijg je 3 rondjes
Maar hoeveel moet je posten om 4 rondjes te krijgen?
En wat word je dan?
Moderator: Moderafo's
Night schreef:En er blijft het feit dat er een aantal een hoge "ranking" hebben behaald met de grootstmogelijke onzin....willen we die superrefowebber of meestgewaardeerde poster noemen?
TheEdge schreef:Als dat niet kan: Ik las in een ander topic dat de berichten uit de slow-chat regelmatig selectief verwijderd zouden worden. In dat geval wordt er gewoon om de zoveel tijd flink gesnoeid in je aantal postings als je vaak op de slow-chat post. Moet je alleen nog een goed criterium vinden waarop je baseert welke posts je wel en welke je niet weghaalt.... en daar weet ik zo gauw niets op te verzinnen....
Toriso schreef:Ik denk dat Henkie al huivert bij de gedachte de ingewikkelde statistische methoden die BJ voorstelt te moeten regelenOverigens twijfel ik niet aan zijn capaciteiten, laat dat duidelijk zijn.
Toriso schreef:Ik denk dat Henkie al huivert bij de gedachte de ingewikkelde statistische methoden die BJ voorstelt te moeten regelenOverigens twijfel ik niet aan zijn capaciteiten, laat dat duidelijk zijn.
TheEdge schreef:Bij zo'n 30 posts word je 'gevorderde' en krijg je 2 rondjes
poemojn schreef:Dit is mijn 41e bericht en nog altijd ben ik alleen maar een 'nieuw lid':(.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten