Moderator: Moderafo's
Kaw schreef:Ik zeg niet dat U2 satanisch is en ik geloof dat er om U2 grote vraagtekens te zetten zijn. Op het 1ne moment "eet hij de kruimels van de tafel" en op het andere moment citeerd hij met een op de kop hangend kruis een stuk uit sympathy for the devil.
Schimmel beweerd dat U2 satanisch is. Ik wil zo ver niet gaan, maar vind U2 wel een stuk gevaarlijker dan Manson, omdat U2 schoon lijkt maar niet schoon is. Bij Manson is het tenminste duidelijk.
En nog een laatste veel genoemd punt: Verschillende mensen beweren dat David net zo prikkelde in zijn psalmen. Daar geloof ik dus echt niet in. Ja, hij stelde vragen. Ook Job vroeg zich af waar God mee bezig was, maar in dat alles zondigde Job niet. God vragen stellen kun je op veel verschillende manieren doen. U2 doet dat op zijn zachtst gezegt buitengewoon cynisch. David en Job deden dat niet.
Aragorn schreef:Jamaar wat veel gristenen nu niet doorhebben is dat de Backstreet Boys, Creed en U2 ook satanisch zijn.. vandaar deze verhelderende film over De Waarheid Achter Schijnbaar Onschuldige Muziek.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten