kurtyo schreef:Tja... Daar heb ik moeite mee, dat ligt geheel persoonlijk. Maar ja, ik ben dan ook geen christen en ik ga naar de hel. Daar drinken we op.
Als je het meent......als je het niet meent.....
Wat wil je met je uitspraak?
Moderator: Moderafo's
suus_ schreef:zou je met jezus er naar toe kunnen gaan??
zelf kom ik wel eens in nijkerk. opzich niets verkeerd mee. allemaal refo's (beter kun je het toch niet treffen).
![]()
maar raak je ingesprek met een van de medewerkers dan moeten zij tot 3 uur s'nachts doorwerken om alles weer netjes te krijgen. en God gebied zondagsrust!! werk jij hier aan mee?
je zult zeggen: maar ik ga netjes om 11 uur naar huis! maar toch moeten ze om jou of andere refolui op zondag werken.
zijn wij echt zo refo? willen we ook echt naar Gods geboden leven??
zou jezus willen dat je daar echt naar toe gaat !?
Harold schreef:suus_ schreef:zou je met jezus er naar toe kunnen gaan??
zelf kom ik wel eens in nijkerk. opzich niets verkeerd mee. allemaal refo's (beter kun je het toch niet treffen).
![]()
maar raak je ingesprek met een van de medewerkers dan moeten zij tot 3 uur s'nachts doorwerken om alles weer netjes te krijgen. en God gebied zondagsrust!! werk jij hier aan mee?
je zult zeggen: maar ik ga netjes om 11 uur naar huis! maar toch moeten ze om jou of andere refolui op zondag werken.
zijn wij echt zo refo? willen we ook echt naar Gods geboden leven??
zou jezus willen dat je daar echt naar toe gaat !?
Solo scriptura enkel en alleen de heilige schrift . En ik heb nooit in de bijbel gelezen dat God zondagsrust gebied, ik heb er om die reden dan ook totaal geen moeite mee om zaterdagnacht uit te gaan
essieee schreef:kurtyo schreef:Tja... Daar heb ik moeite mee, dat ligt geheel persoonlijk. Maar ja, ik ben dan ook geen christen en ik ga naar de hel. Daar drinken we op.
Als je het meent......als je het niet meent.....
Wat wil je met je uitspraak?
jas schreef:Marnix schreef:Dus? Wat wil je daarmee zeggen?
Het lijkt mij dat uitgaan op de dag des Heeren niet is wat een gelovige betaamt. (zachter kan ik me niet uitdrukken)
Marnix schreef:jas schreef:Marnix schreef:Dus? Wat wil je daarmee zeggen?
Het lijkt mij dat uitgaan op de dag des Heeren niet is wat een gelovige betaamt. (zachter kan ik me niet uitdrukken)
Hehe... je hebt wel eens dingen minder subtiel gezegd inderdaad.
Maar nogmaals, ik vind het hypocriet om dan om 1 voor 12 de kroeg te verlaten omdat het daarna zondag is. Het is zondag als ik wakker word... en ik wil wel wakker in de kerk zitten. Ik ga dus ook wel eens om een uur of 1 richting huis. Ik vind het dan jammer als mensen zeggen: Ja maar je bent op zondag, op de dag des Heren, naar de kroeg gegaan. Nee... ik ben gewoon zaterdag naar de kroeg geweest.
Dat houdt dan ook in dat ik op zondag ook niet om 1 over 12 zeg: Mooi, de dag des Heren is voorbij, ik kan nog ff de kroeg in.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten