kurtyo schreef:Tot op zekere hoogte respect. Als je enkel en alleen door het zien van een zeer manipulatieve video je cd's weggooid vraag ik me af of je daar goed aan doet. Als je het echt puur (en liefst alleen) vanwege je eigen overtuiging doet: respect, dat moet een ieder voor zich weten. MAAR! Het is zo verschrikkelijk jammer dat mensen vervolgens menen een ieder die NIET doet wat zij doen te kunnen verdoemen en bij wijze van spreken de hel in kunnen werpen. Zoals gebeurd in They Sold..., verschrikkelijk. Ik weet dat vele (vooral jonge) mensen heel negatief zijn beïnvloed door dit soort zaken (deze video en sprekers als Johan Vreugdenhil). En ik ben daarom alleen al 100% tegen deze video.
Beste kurtyo
Voor mij stond mijn radicaal voor God willen leven bovenaan. Die supermanipulatieve video wees mij er alleen op dat ik misschien ook eens moest gaan kijken naar welke muziek ik thuis had staan. Dus dank voor je op zeker hoogte respect.
Het laatste ben ik het helemaal mee eens. Wat ik al zei: de video lijkt alleen om hel en verdoemenis te draaien, dus uitkijken geblazen! Lijkt me ook niet helemaal de juiste insteek. Ik ben niet 100% tegen deze video, omdat het je wel laat nadenken, maar het is zeer eenzijdig en behoeft een duidelijke uitleg ernaast.