Berichtdoor Mariamagdalena » 05 jun 2005 10:17
Ja, maar je kunt ook dingen vluchtig in boeken hebben gezien, of op tv, en er niet mer bij nagedacht hebben, en dan ineens komt dat weer naar boven die toren bv, waar je op je 6de een keer een foto van hebt gezien of zo, en daar geen aandacht aan hebt geschonken.
Alles wat we zien en ervaren wordt nl opgeslagen in dat koppie.
Het meeste vergeten we, maar toch zit alles ergens in ons koppie.
En net als Cisca hoop ik niet dat reincarnarie bestaat, want ik vindt 1 leven wel genoeg.
Ik ben al bijna een halve eeuw oud, nu weet ik wel, dat is weinig, want reeds miljoenen eeuwen was ik dood en als ik straks nog een eeuw leef ga ik alweer dood, maar voor mijn ervaring is 48 jaar een hele lange bittere hap.
En ik wil al die ellende niet nog een keer meemaken.
Niks wil ik nog een keer meemaken, zelfs niet de geboortes van mijn kinderen, want ik was blij dat ze er waren, maar die bevallingen heb ik ervaren als erg pijnlijke slachtpartijen, niet leuk, bah! Pijn en vies.
Helemaal niet eirs moois, maar helse pijnen!
Ja, de baby, als het gewassen was, en ik het in mijn armen kreeg, dat was mooi, maar de rest kan me gestolen worden.
Als reincarnatie bestaat, wil ik terugkomen als man, en niet meer als vrouw, want als man ben je sterker, heb je meer macht en oef je geen kinderen te baren, je hebt alleen het genot van de bevruchting.
Maar ook als man is het een rotleven, dan moet je tot je door, ja tegenwoordig tot je dood, je 10 keer inde rondte werken, tot je erbij neervalt.
Neen, dit aardse leven is helemaal niet zo leuk.
Ik probeer wel te genieten van mijn beesten en zo, maar de rest, en waar ik hier woon, is het helemaal niet leuk, BAHBAHBAHHHHHHHHHHH