Ik leef tevree – zonder teevee.

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 12 apr 2005 08:31

*zapt van zender tot zender*

Ik leef tevree... met een teevee
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Sabra
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Sabra » 12 apr 2005 09:29

Gezien het programma aanbond is het prima om niet teveel tv te kijken. Seinfeld en Top Gear, dat is het enige wat ik met regelmaat kijk.

Dus tevree zonder tv, kan best.

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 12 apr 2005 09:50

Journaal, sport, soms een film, natuurseries en met mijn kleine neefje moet ik wel eens naar de meest vreselijke kinderseries kijken...

Jeronimuz
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Jeronimuz » 12 apr 2005 10:03

Ach, ik leef nu tevree zonder teevee op mijn kamer, maar daar komt binnenkort verandering in als ik zeer tevree ga zijn met mijn 108 cm plasma teevee :D

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 12 apr 2005 10:19

Snoever.

Jeronimuz
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Jeronimuz » 12 apr 2005 10:29

Optimatus schreef:Snoever.

Yeah 8)

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 12 apr 2005 13:26

Rock-G schreef:
Annemieke86 schreef:Die Beau van Erven Dorens wil persé ook uit de kleren omdat hij een spotje heeft voor telefonie (of zoiets?) Dat kan toch ook met kleren aan zou ik zeggen.

Nee dat kan niet, want als je goed had geluisterd hoor je Beau zeggen ' Jongens, we worden uitgekleed!' ...als je daar de humor niet van inziet,kijk dan geen reclame.

Verder snap ik die hele discussie hier niet zo..bloot mag niet?he?..Zitten hier soms Amish op het forum? (hoe komen die aan hun stroom?? :D )

Daar hoef je geen tv voor te kijken hoor, je kunt Beau ook levensgroot in zijn onderbroek in een bushokje bewonderen.
Ik vind dat bloot ook maar nix, zwembad en strand zijn al erg genoeg.

Rock-G

Berichtdoor Rock-G » 12 apr 2005 14:50

Aragorn schreef:
Rock-G schreef:Het RD, ja..is verstandig daar je nieuws uit te halen..lekker subjectief enzow..

Wat fijn dat de overige kranten allemaal zo objectief zijn dan he? :)

De Telegraaf is inderdaad minder objectief dan het hoort te zijn. Een verslaggever is ook maar een mens,en een mens kan het niet na laten zijn eigen mening buiten te sluiten, een klein beetje te fantaseren hier en daar (kijk naar de bijbel). Overigens moet ik zeggen dat het Algemeen Dagblad een zeer integere krant is. Maar eh..dit gaat een beetje off-topic geloof ik :)

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 12 apr 2005 22:04

Inderdaad :D

terug maar weer dan...

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 12 apr 2005 22:39

Optimatus schreef:Journaal, sport, soms een film, natuurseries en met mijn kleine neefje moet ik wel eens naar de meest vreselijke kinderseries kijken...

Dat kleine neefje moet je niet de meest vreselijke kinderseries laten zien maar lekker gaan voorlezen uit boekjes van W. G. van der Hulst. :mrgreen:
Dus tevree zonder teevee met een boekje op een hoekje van de bank voorlezen aan dat kleintje. 8)

joepie

Berichtdoor joepie » 13 apr 2005 07:43

Memmem schreef:
Optimatus schreef:Journaal, sport, soms een film, natuurseries en met mijn kleine neefje moet ik wel eens naar de meest vreselijke kinderseries kijken...

Dat kleine neefje moet je niet de meest vreselijke kinderseries laten zien maar lekker gaan voorlezen uit boekjes van W. G. van der Hulst. :mrgreen:
Dus tevree zonder teevee met een boekje op een hoekje van de bank voorlezen aan dat kleintje. 8)

Het mag ook gerust Nijntje zijn ;-)
Of: Rupsje nooitgenoeg, of Jip en Janneke.

Mariekje88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Mariekje88 » 13 apr 2005 14:43

joepie schreef:
Memmem schreef:

nou.. heb je welles die boekjes van nijntje gelezen? :o opzich heel leuk :D (k vind t echt schattig beestje ;)) maarr.. bij een doopdienst wilden we aan een broertje van de baby een kadootje geven, een boek van nijntje.. stonden engelen en alles in.. naja.. echt apart!

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 13 apr 2005 20:04

joepie schreef:
Memmem schreef:

Tuurlijk, en de Bas-serie is helemaal geweldig.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 28 mei 2005 09:45

En ik leef nog steeds erg tevree zonder teevee. :P

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 05 jul 2005 16:38

Geef mij maar wel tv, met een dvdspeler. Films kijk ik niet vaak op tv, reclames zuigen en daarbij worden de beste films zelden uitgezonden.
ned. 1, 2 en 3 blijven favoriet

Terug naar “Archief”