*zapt van zender tot zender*
Ik leef tevree... met een teevee
Moderator: Moderafo's
Rock-G schreef:Annemieke86 schreef:Die Beau van Erven Dorens wil persé ook uit de kleren omdat hij een spotje heeft voor telefonie (of zoiets?) Dat kan toch ook met kleren aan zou ik zeggen.
Nee dat kan niet, want als je goed had geluisterd hoor je Beau zeggen ' Jongens, we worden uitgekleed!' ...als je daar de humor niet van inziet,kijk dan geen reclame.
Verder snap ik die hele discussie hier niet zo..bloot mag niet?he?..Zitten hier soms Amish op het forum? (hoe komen die aan hun stroom??)
Aragorn schreef:Rock-G schreef:Het RD, ja..is verstandig daar je nieuws uit te halen..lekker subjectief enzow..
Wat fijn dat de overige kranten allemaal zo objectief zijn dan he?
Optimatus schreef:Journaal, sport, soms een film, natuurseries en met mijn kleine neefje moet ik wel eens naar de meest vreselijke kinderseries kijken...
Memmem schreef:Optimatus schreef:Journaal, sport, soms een film, natuurseries en met mijn kleine neefje moet ik wel eens naar de meest vreselijke kinderseries kijken...
Dat kleine neefje moet je niet de meest vreselijke kinderseries laten zien maar lekker gaan voorlezen uit boekjes van W. G. van der Hulst.![]()
Dus tevree zonder teevee met een boekje op een hoekje van de bank voorlezen aan dat kleintje.
joepie schreef:Memmem schreef:Optimatus schreef:Journaal, sport, soms een film, natuurseries en met mijn kleine neefje moet ik wel eens naar de meest vreselijke kinderseries kijken...
Dat kleine neefje moet je niet de meest vreselijke kinderseries laten zien maar lekker gaan voorlezen uit boekjes van W. G. van der Hulst.![]()
Dus tevree zonder teevee met een boekje op een hoekje van de bank voorlezen aan dat kleintje.
Het mag ook gerust Nijntje zijn
Of: Rupsje nooitgenoeg, of Jip en Janneke.
joepie schreef:Memmem schreef:Optimatus schreef:Journaal, sport, soms een film, natuurseries en met mijn kleine neefje moet ik wel eens naar de meest vreselijke kinderseries kijken...
Het mag ook gerust Nijntje zijn
Of: Rupsje nooitgenoeg, of Jip en Janneke.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 23 gasten