@ arargorn!
Als je idd alleen zo gelukkig bent moet je er zeker niet aan beginnen.
Want dan kan je niet gelukkiger zijn waarschijnlijk....
Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef:Nav het verkering-topic: Waarom zou je eigenlijk aan een relatie beginnen? Wat voegt het toe aan je leven behalve een bepaalde gebondenheid als je ook alleen gelukkig kunt zijn?
Ik hoor het graag van jullie..
ezri schreef:Lalage schreef:Ten eerste heb je als mens behoefte aan lichamelijk contact en echt lekker knuffelen doe je maar met een persoon als het goed is.
Ehm, ben je dan wel een echte refowebber![]()
Of heb je Legolas nog nooit ontmoet?
aardmannetje schreef:Wat maakt je zo gelukkig in je eentje, wat is je/het geheim?
Zareb schreef:Tobbe schreef: Ons grote voorbeeld Paulus was toch ook alleen, en die had er niet echt moeite mee geloof ik...
Paulus heeft het over een "doorn in zijn vlees". Wie zegt dat dit niet zijn verlangen naar een partner was?
aardmannetje schreef:kbdoelde het niet zo negatief als jij het opvat maar bgrijp je reactie wel.
kben dus gwoon echt geinteresseerd in wat je gelukkig maakt zonder relatie. Dus niet de vraag waarom wel maar welke redenen er ook zijn om alleen gelukkig te zijn. ik hoortwel...
Aragorn schreef:Nav het verkering-topic: Waarom zou je eigenlijk aan een relatie beginnen? Wat voegt het toe aan je leven behalve een bepaalde gebondenheid als je ook alleen gelukkig kunt zijn?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten