Moderator: Moderafo's
Guus Geluk schreef:deSailenSSS schreef:Wij krijgen een dominee erbij!Ds. Klomp uit Nunspeet komt naar Veenendaal! Is wel fijn voor ds. vd Zwaag. Twas wel zwaar voor hem.
He, die had toch bedankt? Dat had ik dacht ik zien staat in het RD laatst.
debbie schreef:Helaas heeft Dominee den Hertog moeten bedanken![]()
![]()
Hij vondt het wel heel moeilijk, maar hij had ook niet de vrijmoedigheid om het aan te nemen![]()
debbie
Yael schreef:mw schreef:Yael schreef:tja bij ons in de cgk gaan er veel dominee's naar Urk toepersoonlijk vind ik dat moeilijk te begrijpen.
*zucht*
dat begrijp je wel als je zelf in een grote gemeent zit
en bereid je maar voor.. we gaan over een tijd weer beroepen
wie weet zal ik het dan wel begrijpen jamaar toch is het sneu voor andere gemeentes hoe groot of klein ook binnen de cgk die al jaren geen dominee hebben. (en je kunt toch niet ontkennen dat Urk populair is bij dominees.) maar beroep maar lekker hoor, ds bouw zullen jullie toch niet beroepen dus
![]()
ow ja btw ds bottemblei (of hoe schrijf je zn naam) uit Drachten die heeft ook een hele grote gemeente (3000 leden ofzo) daar is hij ook als enigste predikant..
mw schreef:ik zal niet ontkennen dat Urk populair is, maar ik geef ook niet toe
het is idd sneu voor de andere gemeente, maar ze moeten wel een predikant kunnen betalen, anders steken ze zich alleen maar dieper in de problemen.
En jah.. hoe ze dat in Drachten doen... ik neem mijn petje af voor die man. Een tijd terug hebben wij het ook met 1 predikant moeten doen, we hadden wel hulp van de emeritus-predikant, maar die tijd doe ik niet graag weer over. ( dit is er trouwens niet het goede topic voor)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten