Aragorn schreef:Haha, wees niet bang, ik voel me niet zo snel aangevallen.Maar geldt dat ook als het maar 1 avond in de week zou zijn?
Ik ervaar iig weinig problemen en als je met meer dan 5 glazen op 1 dag/avond al probleemdrinker bent ziet het er slecht uit voor de maatschappij.
De problemen komen pas later, veel later. Maar ik denk niet van 5 glazen per dag. Punt is dat het van 5 6 wordt, en van 6 7 en van 7 8, enz. Waarschijnlijk eindigt het wat bier betreft ergens bij 25, meer bier kan je lichaam niet verdragen. De meesten stappen dan over op kopstoten, bier en borrel tegelijk, lekker snel naar de roes. Als je er daar zo'n 20 van op hebt, (2 x 20 dus) ben je goed op weg, als men dan daarmee nog niet het gevoel bereikt wat men wil bereiken, laat men het bier achterwege en drinkt men uitsluitend nog jenever, van 's morgens vroeg tot 's avonds laat. Persoonlijk ben ik niet verder gekomen dan een aanvang maken met de kopstoten, afgewisseld met veel bier, en daarna veel wijn. Op een gegeven dag merk je dat je niet meer dronken wordt.
Je bent het dan nl. constant.