Else16 schreef:Ikke21 schreef:
Ja Else dat vond ik ook altijd, maar we kunnen het ons ook heel erg moeilijk maken.....en eigenlijk denken dat we volmaakt tot God moeten gaan, maar dat vraagt God niet van ons, in alle eenvoud en met al onze zonde moeten we komen tot Hem en dan wil God ons echt wel helpen.
Zonden belijden is moeilijk... Ik heb vaak op het punt gestaan om mn leven te veranderen... Maar dan dacht ik weer aan andere dingen... Dingen die ik moet laten staan en dan denk je zo makkelijk, maar ik ben nu zo moe... morgen is er wel weer een dag en dan kan ik God nog wel om bekering vragen. En gelijk erachter aan dan denk maar wat krijg ik er voor terug??? Je bent immers toch gelukkig als God je komt te bekeren... maar dat beseffen is moeilijk.
Mijn vriend en ik hebben dit ook zo vaak gezegd, nu gaan we dit doen en nu gaan we dat doen, maar ik denk dat het dan juist niet lukt, want dan willen we het zelf doen en juist dan kom je er achter dat we het zelf helemaal niet kunnen en dat we God er bij nodig hebben.
Zaterdagavond op JV hadden we het er ook nog over, wat God allemaal wel niet voor ons doet, zonder Hem kunnen we niet eens bestaan op deze wereld.....en wat doen wij voor God, als je heel eerlijk bent eigenlijk niks!!