K wist niet hoe ik het moest verandreen, dus hoor het ook graag als iemand het wel weet

Moderator: Moderafo's
man_on_fire schreef:Nog een vraagje...
Hoe kan het dat 1 persoon telkens geblokkeert staat? Ik ben er uiteraard zeker van dat ik het niet zelf doe. Ik haal haar er telkens vanaf... En t is maar bij 1 persoon.
jip_86 schreef:man_on_fire schreef:Nog een vraagje...
Hoe kan het dat 1 persoon telkens geblokkeert staat? Ik ben er uiteraard zeker van dat ik het niet zelf doe. Ik haal haar er telkens vanaf... En t is maar bij 1 persoon.
Ik ben zelf zo'n figuur geweest die altijd geblokkeerd stond. Het was zwaar irritant. Ik heb het zelf maar opgelost door een ander .net paspoort aan te maken met een ander emailadres. Je contacten kun je opslaan door bij contactpersonen contactpersonenlijst opslaan te kiezen. Bij je nieuwe msn account kies je dan contactpersonen > contactpersonenlijst uit een opgeslagen bestand importeren. Je bent dan geen contacten kwijt ofzo.
jip_86 schreef: Ik ben zelf zo'n figuur geweest die altijd geblokkeerd stond. Het was zwaar irritant. Ik heb het zelf maar opgelost door een ander .net paspoort aan te maken met een ander emailadres. Je contacten kun je opslaan door bij contactpersonen contactpersonenlijst opslaan te kiezen. Bij je nieuwe msn account kies je dan contactpersonen > contactpersonenlijst uit een opgeslagen bestand importeren. Je bent dan geen contacten kwijt ofzo.
frekje schreef:jip_86 schreef: Ik ben zelf zo'n figuur geweest die altijd geblokkeerd stond. Het was zwaar irritant. Ik heb het zelf maar opgelost door een ander .net paspoort aan te maken met een ander emailadres. Je contacten kun je opslaan door bij contactpersonen contactpersonenlijst opslaan te kiezen. Bij je nieuwe msn account kies je dan contactpersonen > contactpersonenlijst uit een opgeslagen bestand importeren. Je bent dan geen contacten kwijt ofzo.
He, dat heb ik nog nooit geweten... kun je daar niet mee klieren dan ofzo? Dat gaat echt wel veel makkelijker ja...
Vraagje daarbij: moet iedereen je dan ook weer accepteren of hoe gaat dat?
Okay ik heb geupdated, maar nu heb ik die tabs links weer in beeld, kunnen die ook weg gepatch worden?Johan81 schreef:er is weer is een update voor msn 7.0 teweten: 7.0.0813
omdat daar de oude patch niet meer werkt is er al weer een nieuwe uit:
Mess Patch0813
Hartelijk bedankt voor de service!Johan81 schreef:nee dat niet, daar heb je weer die andere patch voor nodig:
Msn universal patcher ++ v0.5
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 12 gasten