MSN 7.0 - Final

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Mariekje88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Mariekje88 » 25 apr 2005 18:48

Dat heb ik ook met 1 persoon gehad bij vorige msn :? heel vervelend.. :?
K wist niet hoe ik het moest verandreen, dus hoor het ook graag als iemand het wel weet :D

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 05 mei 2005 12:08

bij de oude versie van MSN kon je instellen dat je zag dat er mensen offline gingen, weet iemand van jullie of dat bij MSN 7.0 ook kan, want ik kan het niet zo snel vinden?
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

André

Berichtdoor André » 05 mei 2005 12:11

johannes1 schreef:bij de oude versie van MSN kon je instellen dat je zag dat er mensen offline gingen, weet iemand van jullie of dat bij MSN 7.0 ook kan, want ik kan het niet zo snel vinden?
Dat doe je met msn plus volgens mij, iig hier wel. :P

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 05 mei 2005 12:12

dan moet ik die ook maar eens gaan installeren :mrgreen:
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

André

Berichtdoor André » 05 mei 2005 12:16

http://www.msgplus.net

Tip: ZONDER sponsors installeren!!!!!!!!

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 05 mei 2005 12:48

man_on_fire schreef:Nog een vraagje...
Hoe kan het dat 1 persoon telkens geblokkeert staat? Ik ben er uiteraard zeker van dat ik het niet zelf doe. Ik haal haar er telkens vanaf... En t is maar bij 1 persoon.

Ik ben zelf zo'n figuur geweest die altijd geblokkeerd stond. Het was zwaar irritant. Ik heb het zelf maar opgelost door een ander .net paspoort aan te maken met een ander emailadres. Je contacten kun je opslaan door bij contactpersonen contactpersonenlijst opslaan te kiezen. Bij je nieuwe msn account kies je dan contactpersonen > contactpersonenlijst uit een opgeslagen bestand importeren. Je bent dan geen contacten kwijt ofzo.

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 05 mei 2005 14:34

bedankt andre

man_on_fire
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor man_on_fire » 05 mei 2005 17:04

jip_86 schreef:
man_on_fire schreef:Nog een vraagje...
Hoe kan het dat 1 persoon telkens geblokkeert staat? Ik ben er uiteraard zeker van dat ik het niet zelf doe. Ik haal haar er telkens vanaf... En t is maar bij 1 persoon.

Ik ben zelf zo'n figuur geweest die altijd geblokkeerd stond. Het was zwaar irritant. Ik heb het zelf maar opgelost door een ander .net paspoort aan te maken met een ander emailadres. Je contacten kun je opslaan door bij contactpersonen contactpersonenlijst opslaan te kiezen. Bij je nieuwe msn account kies je dan contactpersonen > contactpersonenlijst uit een opgeslagen bestand importeren. Je bent dan geen contacten kwijt ofzo.

Alleen bij mij staat ze telkens geblokkeerd... En zo vaak spreek ik dr nou ook weer niet :wink:

frekje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor frekje » 06 mei 2005 09:50

jip_86 schreef: Ik ben zelf zo'n figuur geweest die altijd geblokkeerd stond. Het was zwaar irritant. Ik heb het zelf maar opgelost door een ander .net paspoort aan te maken met een ander emailadres. Je contacten kun je opslaan door bij contactpersonen contactpersonenlijst opslaan te kiezen. Bij je nieuwe msn account kies je dan contactpersonen > contactpersonenlijst uit een opgeslagen bestand importeren. Je bent dan geen contacten kwijt ofzo.

He, dat heb ik nog nooit geweten... kun je daar niet mee klieren dan ofzo? Dat gaat echt wel veel makkelijker ja...

Vraagje daarbij: moet iedereen je dan ook weer accepteren of hoe gaat dat?
Afbeelding
We loved Him, because He first loved us!

man_on_fire
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor man_on_fire » 07 mei 2005 09:24

frekje schreef:
jip_86 schreef: Ik ben zelf zo'n figuur geweest die altijd geblokkeerd stond. Het was zwaar irritant. Ik heb het zelf maar opgelost door een ander .net paspoort aan te maken met een ander emailadres. Je contacten kun je opslaan door bij contactpersonen contactpersonenlijst opslaan te kiezen. Bij je nieuwe msn account kies je dan contactpersonen > contactpersonenlijst uit een opgeslagen bestand importeren. Je bent dan geen contacten kwijt ofzo.

He, dat heb ik nog nooit geweten... kun je daar niet mee klieren dan ofzo? Dat gaat echt wel veel makkelijker ja...

Vraagje daarbij: moet iedereen je dan ook weer accepteren of hoe gaat dat?

Volgens mij, maar dat weet ik niet zeker, moeten ze weer even op accepteren kllikken. Maar t werkt een stuk sneller dan 165 mensen opnieuw met het handje toevoegen :wink:

frekje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor frekje » 07 mei 2005 11:21

Ja, dat lijkt mij ook wel. Maar ik heb dit nooit geweten en de meeste mensen denk ik niet want alle wijzigingen in mijn lijst die mensen deden het allemaal 1 voor 1...
Afbeelding

We loved Him, because He first loved us!

Johan81
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 03 jun 2005 18:34

er is weer is een update voor msn 7.0 teweten: 7.0.0813

omdat daar de oude patch niet meer werkt is er al weer een nieuwe uit:

Mess Patch0813
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

André

Berichtdoor André » 03 jun 2005 18:53

Johan81 schreef:er is weer is een update voor msn 7.0 teweten: 7.0.0813

omdat daar de oude patch niet meer werkt is er al weer een nieuwe uit:

Mess Patch0813
Okay ik heb geupdated, maar nu heb ik die tabs links weer in beeld, kunnen die ook weg gepatch worden?

Johan81
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 03 jun 2005 19:06

nee dat niet, daar heb je weer die andere patch voor nodig:

Msn universal patcher ++ v0.5
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

André

Berichtdoor André » 03 jun 2005 20:57

Johan81 schreef:nee dat niet, daar heb je weer die andere patch voor nodig:

Msn universal patcher ++ v0.5
Hartelijk bedankt voor de service!

Terug naar “Archief”