hetsgaapje schreef:Afschaffe die rotzooi. Je krijgt er alleen maar criminaliteit en ver****te mensen van
Hoe doe je dat, afschaffen?
Iig zou legaliseren aan het criminaliteitsgehalte alvast een hoop verbeteren.
Moderator: Moderafo's
Collateral schreef:hetsgaapje schreef:Afschaffe die rotzooi. Je krijgt er alleen maar criminaliteit en ver****te mensen van
Laten we ook wapens, geld en vooral vrouwen afschaffen. Dat zouden we moeten doen! Ik denk dat we dan een heerlijke wereld krijgen.
hetsgaapje schreef:Afschaffe die rotzooi. Je krijgt er alleen maar criminaliteit en ver****te mensen van
Annemieke86 schreef:Ja denk ik wel. Ik heb nooit geblowd maar het ruikt alleen al zo vieshetsgaapje schreef:Afschaffe die rotzooi. Je krijgt er alleen maar criminaliteit en ver****te mensen vanIk heb zelf astma dus ik zal er nooit aan beginnen, ik hoest al van een simpele sigaret of damp van een sigaret!
Aragorn schreef:hetsgaapje schreef:Afschaffe die rotzooi. Je krijgt er alleen maar criminaliteit en ver****te mensen van
Floefloe schreef:Op zich ben ik er wel naar geintreseerd hoe je dat verschil zou uitleggen ...
Aragorn schreef:Floefloe schreef:Op zich ben ik er wel naar geintreseerd hoe je dat verschil zou uitleggen ...
Oke oke, ik ga wel weer...![]()
Het gaat er natuurlijk niet zozeer om dat er geen illegale daden meer gepleegd worden door het roken dan wel dealen van softdrugs, maar om het hele criminele circuit dat erbijhoort van handel, uitbuiting, maffia en dus ook moord, fraude, etc etc.
Aragorn schreef:hetsgaapje schreef:Afschaffe die rotzooi. Je krijgt er alleen maar criminaliteit en ver****te mensen van
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten