Moderator: Moderafo's
Klaas schreef:,Bruinder schreef:Naast het argument van toneel
Het kan aan mij liggen, maar ik heb nog geen argument gezien....
Klaas
Wat tegen is op toneel en dus op speelfilms, is en blijft het argument van dat je je voordoet als een ander. Wat dus liegen is.
O nee, ook niet als dat een interactie vereist, zoals wenen?Bruinder schreef:Wat tegen is op toneel en dus op speelfilms, is en blijft het argument van dat je je voordoet als een ander. Wat dus liegen is.
Ik weet dat het zwart-wit is, maar waar moeten we anders de grens gaan trekken?
God vraagt volkomen gehoorzaamheid en kan geen gemeenschap met de minste zonde hebben..
Wat betreft Mathh. Waar wordt dan gezegd dat dat toneel is. Dans of muziek is toch geen toneel?
Klaas schreef:
Ik wil dat best nog wat verder toelichten. Als ik met mijn kinderen stoei dan doe ik vaak alsof ik een krokodil ben en dat ik ze op ga eten. Vinden ze prachtig. Op dat moment speel ik een rol, maar het lijkt me van de absurde om dat te bestempelen als liegen.
Klaas schreef:Misschien moet je eens in het kunst & cultuur forum kijken. Daar hebben we heel wat onderwerpen als b.v. sex in films behandeld. Wellicht is dat zinvoller dan helemaal opnieuw beginnen....
Klaas
Bruinder schreef:Klaas schreef:Misschien moet je eens in het kunst & cultuur forum kijken. Daar hebben we heel wat onderwerpen als b.v. sex in films behandeld. Wellicht is dat zinvoller dan helemaal opnieuw beginnen....
Klaas
Ik vraag me alleen af hoever we met Media als DVD kunnen gaan. Het medium is natuurlijk niet verkeerd.
jas schreef:Bruinder schreef:Klaas schreef:Misschien moet je eens in het kunst & cultuur forum kijken. Daar hebben we heel wat onderwerpen als b.v. sex in films behandeld. Wellicht is dat zinvoller dan helemaal opnieuw beginnen....
Klaas
Ik vraag me alleen af hoever we met Media als DVD kunnen gaan. Het medium is natuurlijk niet verkeerd.
Je kunt er mee frisbyen maar ook als werpschijf gebruiken. Levensgevaarlijk.
jas schreef:Bruinder schreef:Klaas schreef:Misschien moet je eens in het kunst & cultuur forum kijken. Daar hebben we heel wat onderwerpen als b.v. sex in films behandeld. Wellicht is dat zinvoller dan helemaal opnieuw beginnen....
Klaas
Je kunt er mee frisbyen maar ook als werpschijf gebruiken. Levensgevaarlijk.
jas schreef:maar als ik me niet vergis, zijn cassettebandjes toch ook informatiedragers in de zelfde orde als cd's en dvd's. En preken op cd's zijn er toch ook al?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten