Raido schreef: Dominee Egas heeft toch wel wat andere denkbeelden over bijvoorbeeld Homoseksualiteit als mij

ik weet niet hoe jij daar over denkt, maar waarschijnlijk zal ds. Egas er net zo overdenken als andere predikanten.
Daarnaast blijft het natuurlijk frappant dat in een dergelijk dorp er veel verslaafde jongeren zijn, en dat ze waanideeën hebben over homosexualiteit
blijf het lekker frappant vinden.
ik zeg nog 1x: Urk is NIET anders dan andere dorpen. Alleen dat er veel kerken zijn en ruim 90% kerkelijk is, doet nog niet af van het feit dat de jongeren kwetsbaar zijn in deze maatschappij. Urk is geen geisoleerd dorp waar men verstoken blijft van drugs, alcohol, enz. Ook hier heeft de duivel zijn werkveld. En hij zal blijven proberen om de jongerenom te kopen.
Misschien zou het beter zijn dat je je niet staat blind te staren om het stempel dat wij hebben gekregen door mensen van buitenaf. Want de stempel christelijk dorp, is een stempel die makkelijk is. En blijft ook niet staren op de percentages jongeren die verslaafd zijn. Kijk nu eens naar de problemen die er achter zitten.
owjah... en welke waanideeen bedoel je??? ik heb nog nooit hier op Urk waanideeen gemerkt