essieee schreef:Johnny99 schreef:Ik was eigenlijk niet meeer van plan in deze topic te posten. Jas ik ben het af en toe met je eens en waaardeer je standpunten(of ik het eens ben of niet), en je zal me wel sentimenteel vinden maar ik walg van deze post !!!Ik lees hier geen greintje menselijkheid, al ben ik het eens dat je-wanneer je toch suicide pleegt-je het bij jezelf moet houden dus de daad alleen....maar ik walg van je uitspraak...echt vent.....wat denk jezelf joh.....een echte vent die dan op dat tijdstip zich nog ff in een ander verplaatst? Daarmee praat ik niets goed...maar ik had je iets menselijker verwacht.
Waar ik een beetje van walg is van de mensen die de moeite niet nemen om het gehele topic door te nemen en de voor- en tegenargumenten op een rijtje trachten te zetten.
jas heeft zeer duidelijk, meerdere malen aangeduid dat hij nooit, nooit deze uitspraken zal bezigen in het bijzijn van directe betrokkenen, maar dat hij op grond van de Bijbel geneigd is naar deze conclusie. Geen greintje menselijkheid?
En als hij dat dan hardop zegt valt iedereen daar overheen. Hij heeft meerdere duidelijke argumenten aangedragen, terwijl nog geen enkel helder tegenargument het licht heeft gezien.
Heb je dan nog wel recht van spreken op deze manier essieee? Ga je schamen.
Schamen???nee!!
Ik heb het topic van begin tot eind gevolgd dus je verwijt is onterecht, maar wees gerust...je magvan me walgen!
Ook heb ik Jas aangegeven dat ik het met zijn BIJBELSE gronden eens ben maar gevoelsmatig niet....en dat weet Jas ook!
Dat komt mede doordat dit voor mij een te levend topic is...als je hett forum bijhoud wist je dat!Hiermee vraag ik geen begrip....wel vraag ik je niet zomaar conclusie's te trekken!!!!
Allereerst heb ik je dat niet eens verweten.
Ten tweede wil ik ernstig voor waarschuwen om je gevoel boven de Bijbel te stellen.
Ten derde houd ik het forum niet bij dus ik weet niet dat dit op een of andere manier een te 'levend' topic is.
Ik trek conclusies op basis van de reacties die ik in dit topic lees. Mijns insziens was dat in dit geval gerechtvaardigd maar dat hoef je niet met me eens te zijn.
Als laatste: het ging over het plegen van zelfmoord op een lafhartige manier. Het punt is dat je anders voelt dan de Bijbel.