Flirten

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 21 apr 2005 21:50

essieee schreef:Woei.......er werd vandaag met me geflirt....mmmmm toch wel lekker die aandacht!

Vind je? Ik heb dan toch gauw zoiets van: 't lijkt zeer waarschijnlijk meer dan het is.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 21 apr 2005 21:54

annvisser schreef:
Marnix schreef:Je kan toch ook aandacht krijgen zonder dat er flirten aan te pas komt? :)

aandacht vragen kan op allerlei manieren.. :wink:

Aandacht krijgen gaat bij mij altijd vanzelf. 'k Vind geforceerde aandacht een beetje verdacht: dat lijkt me niet erg echt.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 21 apr 2005 22:00

essieee schreef:
Aragorn schreef:En waarom is dat soort aandacht fijner dan gewone belangstelling in jou als persoon? :)

Het gevoel dat iemand je aantrekkelijk vind, streelt mijn ego vrees ik.... :oops:

Maar ja, dat kan ook zo weer over zijn als zo iemand je wat langere tijd leert kennen. Ik kan me vrij moeilijk voorstellen dat het te maken zou hebben met iemand echt bijzonder vinden. Dat heb ik pas als ik iemand een paar keer gezien heb. Niet gelijk op het eerste gezicht.
Ik kan wel op het eerste gezicht zien dat ik iemand wel knap vind. Maar dat is heel wat anders dan iemand bijzonder vinden, en iets heel speciaals voelen.

mirjamvandorp
Mineur
Mineur

Berichtdoor mirjamvandorp » 22 apr 2005 09:58

Laatst gewijzigd door mirjamvandorp op 31 okt 2006 13:45, 1 keer totaal gewijzigd.
He died for me, I life for Him!

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 22 apr 2005 10:54

Hm het ligt er aan met welk doel je dingen doet enzo. En wat is flirten? Ik zeg wel eens tegen een meisje dat ze heel mooi is. Is dat flirten? Dat ligt er aan met welk doel ik dat zeg.

Mijn mening is dan ook dat als je het als een spelletje ziet om te zien hoe de andere reageert en zo, het geen flirten is.

De Van Dale zegt van flirten:

1 vrijblijvend een ander of elkaar het hof maken => avances maken, koketteren, sjansen

Het ligt er dus aan of je bedoeling is om iemand het hof te maken, zo niet, dan is het geen flirten.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Jm
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Jm » 23 apr 2005 14:25

Hmmm ja, flirten...
Flirten heeft voor mij een wat negatieve lading: jongens die meiden leuk vinden om hun uiterlijk en natuurlijk ook andersom. Daar houd ik dus ook niet van, als een jongen mij op straat een knipoog geeft krijg ie er iig geen terug. Maar stel dat iemand verlieft op mij zou zijn, zou hij dat wel mogen laten merken. Iemand mag ook best zeggen dat hij mij mooi vind (ook al geloof ik dat niet natuurlijk :wink: ) maar dan moet ik wel het idee hebben dat ie me ook aardig vindt. Nu ik dit opschrijf vind ik het niet eerlijk, want het kan dat iemand me wel mooi vind, maar niet aardig, dus ik zal er nog eens over gaan nadenenken.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 23 apr 2005 18:04

Dus hij mag wel laten merken dat hij verliefd op je is, maar dan weer niet op straat middels een knipoog? Vrouwen.. :roll:

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 23 apr 2005 21:50

Soms zie ik wel eens een prachtige man, en dan denk ik: dat bedoelen ze nou met "het kroonjuweel der schepping"

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 23 apr 2005 22:19

Mariamagdalena schreef:Soms zie ik wel eens een prachtige man, en dan denk ik: dat bedoelen ze nou met "het kroonjuweel der schepping"

Soms zie ik een pot pindakaas staan, en denk ik:
Ja, dat is nou echt lekker!

Maar of het wat aan het topic toevoegt is een ander verhaal..

gave_meid
Majoor
Majoor

Berichtdoor gave_meid » 24 apr 2005 12:33

AikonGirl schreef:
Mariamagdalena schreef:Soms zie ik wel eens een prachtige man, en dan denk ik: dat bedoelen ze nou met "het kroonjuweel der schepping"

Soms zie ik een pot pindakaas staan, en denk ik:
Ja, dat is nou echt lekker!

Maar of het wat aan het topic toevoegt is een ander verhaal..

soms zie ik wel eens een slim iemand en dan denk ik: ja dat is nou een slimmerd, maar of het hier iets mee te maken heeft? :?: :wink:
Nog steeds voor iedereen GM.
Der Tag, an dem ich aufhören werde dich zu lieben,
ist der Tag an dem ich meine Augen für immer schließe

mystery
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mystery » 25 apr 2005 11:24

Aragorn schreef:Dus hij mag wel laten merken dat hij verliefd op je is, maar dan weer niet op straat middels een knipoog? Vrouwen.. :roll:

Het ligt er natuurlijk aan wie het is. Is het een vreemde vent die een smerige knipoog geeft, dan denk ik ook van 'ga weg engerd' :P
Maar is het een jongen die je kent, geen probleem hoor :D
Als mens alleen kun je niet bestaan, je hebt de ander nodig om te groeien.

Wees eerst een individu voordat je een duo wordt.

André

Berichtdoor André » 25 apr 2005 11:29

mystery schreef:Is het een vreemde vent die een smerige knipoog geeft, dan denk ik ook van 'ga weg engerd' :P
Tsjonge jonge, niet ged8 dat jij je laat verleiden door vooroordelen :shock: LOL :mrgreen:

Jeronimuz
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Jeronimuz » 25 apr 2005 14:10

André schreef:
mystery schreef:Is het een vreemde vent die een smerige knipoog geeft, dan denk ik ook van 'ga weg engerd' :P
Tsjonge jonge, niet ged8 dat jij je laat verleiden door vooroordelen :shock: LOL :mrgreen:

Hahahaha, voel je je aangesproken André?

;) :D

André

Berichtdoor André » 25 apr 2005 14:14

Jeronimuz schreef:
André schreef:

LOL, volgens mijn geheugen doet mystery een opleiding waar je dat niet geleerd wordt, snappie?

mystery
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mystery » 26 apr 2005 09:26

André schreef:
Jeronimuz schreef:
André schreef:

LOL, volgens mijn geheugen doet mystery een opleiding waar je dat niet geleerd wordt, snappie?

Dat klopt :mrgreen: Maar buiten mijn studie ben ik gewoon mystery hoor :P :P Je hebt ook nog zoiets van intuitie... 8)
Als mens alleen kun je niet bestaan, je hebt de ander nodig om te groeien.

Wees eerst een individu voordat je een duo wordt.

Terug naar “Archief”