essieee schreef:Woei.......er werd vandaag met me geflirt....mmmmm toch wel lekker die aandacht!
Vind je? Ik heb dan toch gauw zoiets van: 't lijkt zeer waarschijnlijk meer dan het is.
Moderator: Moderafo's
essieee schreef:Woei.......er werd vandaag met me geflirt....mmmmm toch wel lekker die aandacht!
annvisser schreef:Marnix schreef:Je kan toch ook aandacht krijgen zonder dat er flirten aan te pas komt?
aandacht vragen kan op allerlei manieren..
essieee schreef:Aragorn schreef:En waarom is dat soort aandacht fijner dan gewone belangstelling in jou als persoon?
Het gevoel dat iemand je aantrekkelijk vind, streelt mijn ego vrees ik....
AikonGirl schreef:Mariamagdalena schreef:Soms zie ik wel eens een prachtige man, en dan denk ik: dat bedoelen ze nou met "het kroonjuweel der schepping"
Soms zie ik een pot pindakaas staan, en denk ik:
Ja, dat is nou echt lekker!
Maar of het wat aan het topic toevoegt is een ander verhaal..
Aragorn schreef:Dus hij mag wel laten merken dat hij verliefd op je is, maar dan weer niet op straat middels een knipoog? Vrouwen..
LOL, volgens mijn geheugen doet mystery een opleiding waar je dat niet geleerd wordt, snappie?Jeronimuz schreef:André schreef:Tsjonge jonge, niet ged8 dat jij je laat verleiden door vooroordelenmystery schreef:Is het een vreemde vent die een smerige knipoog geeft, dan denk ik ook van 'ga weg engerd'![]()
LOL
Hahahaha, voel je je aangesproken André?![]()
André schreef:LOL, volgens mijn geheugen doet mystery een opleiding waar je dat niet geleerd wordt, snappie?Jeronimuz schreef:André schreef:Tsjonge jonge, niet ged8 dat jij je laat verleiden door vooroordelenmystery schreef:Is het een vreemde vent die een smerige knipoog geeft, dan denk ik ook van 'ga weg engerd'![]()
LOL
Hahahaha, voel je je aangesproken André?![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten